19 Ocak 2008 Cumartesi

Guzel Sekilli Msn Nickleri

Kadın dediğin 15 inde ceren 20 sinde ceylan 25 inde kendisi AVCI olur ....



вυ ѕααттєи ѕσияα υğяαşмαм düиüмLє ωє düиüмdєкιLєяLє вєи уαяıиα вαкαяıм уαиıмdαкιLєяLє !!



en derinlerimde biyerlerimdee yapışıp kaldınn bikere bile değemedim oysaky tenine canıma saramadım seny "çokk uzaktasın beni duymassın unuttun belkide hatırlamassın hani derdinya sen BİTANEMSİN bitanen burada sen neredesin.



**Görselligimden emin oldugum kadar hiçbişeymden emin degilim toz konduramazsınız.!



O kadar Basit duygular beslemedim hiç.Sustum..
Konuşursam fena acıtırım -(!)


вєℓкı ѕαуı¢α ¢σк αz ∂σѕтυм ναяя αмα

ѕєωgıℓєяı уυzℓєя¢єηızє уєтєя!!!.


Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!.




BAKTIN OLMUO UĞRAŞMAYIP SEN YEMEDEN SEN TEKMEYİ WURACAKSIN!!!.



eski aşklar çöpe.



şιм∂ι ѕєη∂єη ωαzgєçмєℓι,мαѕαℓ σℓυρ уσℓα ∂єωαм мı єтмєℓι..


Herşeyde biraz sen varsın
Baktığım heryerde gözlerin.


Yalnızca Bilmezden Gelişlerim, Aptala Yatışlarım, Kaybetme Korkumdan yada Çekindigimden Değil,Karşımdakilerin Yalan Söyleme Potansiyallerine Olan Merakımdandır!!"



Çöplükteki isimler..
Geçmişteki hatalarım...
Düştüğüm her hatada..
Bir canavar tanıdım...
Korktum lakin her seferinde elini sıktım!!.







Ben hala ölürüm plastik çiçekli gizli bahçemde
Sessizlikten kaçar sığınırım yorgunluğun koynuna
Apansız uyanır düşlerim
Tek güzel yerinde. ararım tadını
Eve dönmenin yolunu bilmenin..




şu an deli misali aşığım BİR kişi haric herkese şaşıyım,kaprislerimin tadını çıkarın kinlerimle boğar durumdayım.


DiLime KeLepçe TaksınLar SiteMiM Kalbimle.





Beden kaldım sadece.. Dışım var; içim yok..



Derinlerde bir yerlerde..
Ağlayan bir şey var içimde..
Son nefesimi verdiğimde..
Rüzgar çarpar yüzüme..
İstesem de değişmez ki..
Doğrular yanlış olmuş çevremde..
Uçsuz bucaksız yerlerde..
Rüzgar çarpar yüzüme..
Eski toprak gibi...
Yaşlı bir ruh gibi...
Gerçek acıtır derler...
Geçmiş geri gelmez ki...
Pişmanlık fayda etmez...
Bu kandıran dünyada...

0 yorum: