16 Şubat 2008 Cumartesi

Anlamlı Nickler

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı... aglaa aglaa


Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz
yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür. aglaa


Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic
yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin. aglaa


dikkat dikkat ilgisiz kalmaktan kan kaybeden bir hastaya acil sevgiye ihtiyaç vardır hemen bu msja karşılık vermessen hastayı kaybedeceğiz LÜTFEN DİKKATE ALIN aglaa


bir kelebek olsam güneş yağmur demeden kanatlanarak yanına uçardım omzuna konup sana doyasıya bakar hiç haber vermeden yanağından öper kaçardım aglaa


gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim ağlamak içinde olsa o güsel gözlerini özledim aglaa


penceremi araladım rüzgarlarla öpücük yolladım şimdi pencereni arala öpücüğü yakala yanağında hissettiğin anda bir çağrı yolla aglaa


seni sensiz yaşayabilirm, en azından başımı dinlerim aglaa


aşk ilk okulda göz kırpması,orta okulda dudak şapırtısı,lisede yatak gıcırtısı,üniversitede çoluk çocuk vızırtısı... aglaa


yüzüne karşı SENİ SEVİYORUM dienin sevgisinden şüphe et çünkü sevgi sessiz aşk dilsizdir... aglaa

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur,
hayalde degil canimdasin. aglaa

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar
Miljonlarca, SEN Se Teksin!! aglaa

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür
beni NE OLUR! aglaa

Kežke yalnżzlżšżm kadar yanżmda olsaydżn. Onunla paylažtżklarżmż seninle
paylažsaydżm. Kežke senin adżn yalnżzlżk olsaydż ve ben hep yalnżz kalsaydżm


Bir gül yetižtirdim adżnż ažk koydum kopardżlar, bir gül daha yetižtirdim
adżnż sevgi koydum kopardżlar, son bir gül daha yetižtirdim adżnż ayrżlżk koydum
onu heržeye rašmen yažatżyorlar

Ne varsa aradygim bilki sende bulmusum, Senden öncesi yoktu seninle var
olmusum, Sende bütün umutlar sende bütün özlemler, Beni sende arama ben artik
senin olmusum.


OMRUME YETECEK BiR ASK ARARKEN SENi BULDUM, SiMDiYSE ASKIMA YETECEK BiR OMUR
ARIYORUM, CUNKU SENi COK SEViYORUM aglaa


Derlerki bi insani farketmek icin 1 dakika lazimmis,onun hakkinda fikir
üretebilmek icin 1 saat,ondan hoslanabilmek icin 1 gün,onu sevebilmek icin 1
hafta,ama onu unutabilmek icin bir ömür yetmezmis.

0 yorum: