11 Şubat 2008 Pazartesi

Sevgi Nickleri

=Aşk Nickleri= (aşk, herkesin sahip olamadığı, sahip olanın kıymetini bilmediği.. aşka iyi bakın tamam mı?)

*Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye.

*Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum...


*Aşk ne zaman biter bilio musun? Bitti dediğinde yüreğin acıyorsa.

*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle

*Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...

*Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar, Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

*Sewmek ölmektir bence, bende sewmiştim ölmeden önce.

*1 gün gelip "ben mi dünya mı" diye soracaksın. Ben dünya diyeceğim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim dünyam sensin.

*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o benii bırakmıyor!!

*HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.

*Sen beni sevmeyip başasını sevsende umarım oda sever...BAŞKASINI!

*Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!

*Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla

*Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.

*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye

*Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın!

*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.

*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim

0 yorum: