16 Şubat 2008 Cumartesi

Bayan Nickleri

1- anılcak bir 'adın'bile yok

2- ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм!

3- » DÜşman keLİMEsiNİN aNlaMINı ArkadaŞ SıfaTıNı taŞİyanLarDAn ÖğREnDİm..!!!

4- Hayat denen şey dilimin ucunda!

5- Kimi zaman gülüp geçtiğin, kimi zaman batıp gittiğin sokakların çatısı yok.

6- Beklerken bütünleşmişim soğuk mermerin rengiyle meğer bu sokağın bir taşıymışım kaç yabancı basmış üstüme...sayamadım

7- Kal derken gitmeleri haykıramadım. Kapımın önündeyim,beklerim ben.. Zaten kalkmayı başaramadım

8- YAŞADIĞIM HİÇ BİR ŞEYDEN PİŞMAN DEĞİLİM, ÖFKEM YAŞAYAMADIKLARIMA

9- sil вαşтαи вαşlαмαк qεяεк вαzεи,нαчαтı sıfıяlαмαк..

10- уαğмυяℓυ ѕσкαкℓαя∂α нαуαтıмı αяıуσяυм

11- ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

12- İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…

13- hyt ceheNneMmişthe Haberimiz yokhMu$

14- bИy yaИLı$ áИLá¥áИ heR$e¥dЭИ ИèfRèt èđioRuМ...

15- [NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

16- kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

17- kan kaybedio hayatım,can çekişio hayallerim.yasamak zor gelio artıq bana.nerde hata yaptım die düşünüorum

18- yüreinde kül olmuj iki hece olarak kalıjam artıqq

19- bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....

20- düşlerm başka..gercekler baskaaa..ama Umrumdada deiiiLL!

21- Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim ... Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..

22- ***İYİ DOSTLAR BİRİKTİRDİMM HEPSİ AİLEM OLDU***

23- masallar gerçek deil nekadar hayal etsende..

24- istiklal boyunca gözünde yaşlar sadece arkasına bakmaktan korkar!!!

25- Deği$ir her$ey deği$ir daha oynanmadı son eL!

26- ஐ๑ ع١٥٧

27- hiç kimse görmesn tanımasın beni..bu gece çekemem boş muhabbetleri..dokunmayın bırakın kendi halime ..rüsgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece

28- Hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım çünkü kimse için hayal kurmadım!

29- нαуαтıмα gιяєη нєякєѕ вι мυтℓυℓυк кαттı...кιмιℓєяι gєℓιякєη кιмιℓєяι gι∂єякєη..

30- "ỳapıℓαи ві çّoκ şєỳi αffєđєвiℓiriм αмα αffєττiğiм hiçві şєỳi μиμτмαм..."

31- bİzİm RaHaT eTtĞiMiZ yErDe KiMsE İsTiHaRaT EdEmEz...KeYfE dEğİl KrAlInA dEĞiL aLaYıNA gİdErRrR...

32- zamanla tanırsın insanLarı yiter hayaLerin birer birer gerçeği görüp nefreti tadarsın

33- Kaybetmediin şeyi aramassın ve ben asla kaybetmem..

34- CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.

35- Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!

36- ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üşмαи.....уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя.....уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

37-ÖleN BenDiM giDeNse SenDiN…

38- anladımki dostluklar yalan, sen olamazsın bu canımı acıtan beni sırtımdan vuran

0 yorum: