11 Şubat 2008 Pazartesi

Kamyon Arkası Nickleri

Rampaların atmacası


Mecburum geçmeye


Bende bir çocuğun masala kandığı gibi sana kandım.


Uykusuz gecelerin sabahını bana sor...


Boş ver alın yazısı derler ayrılığa, sarışın gider esmer gelir yanına...


Bu sevda bitmez hasret gitmez isteyene gider hiç fark etmez.


Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim.


Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.


Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.


Vur kalbime hançeri, yüreğim parçalansın; fazla derine inme, çünkü orda sen varsın.


Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.


Asıksan vur saza, şoförsen bas gaza.


Öyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yasamasın.


Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş.


Gidişine kızlar, duruşuna yollar hasta.


Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.


O gözlerin var ya! Benim olacaksın delikanlıca.


Kuzu kurdun.Yol Ford'un.


Önünü görmeden sollama, Evine acı haber yollama.


Hatunlar geçer teker teker.Ah şu kamyon, benden neler çeker.


Tek Rakibim THY


Rampada geçme beni inişte üzerim seni.


Babam sağ olsun ama arabayı ben aldım.


Taşın kalbi yok ama Onu da yosun sarar.


Kroyum ama para bende


Bu renkteki tek kamyon benimki,bir tane daha vardı geçen gün yıkadılar.


Sollama beni, sollarım seni! Hadi, hayırlı yolculuklar abi...


Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?!


Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.


İstedim vermediler; sen şoförsün dediler!


Kurbanda kesilir koç,yollara yakışır doç


Yüreğinde bileğin kadar kuvvetliyse gel.


Benim için ağlama gözlerinden olursun

Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!

Sevene can feda, sevmeyene elveda!



Gaz, fren, şanzıman; halim duman!

Uzaktan severim ruhun bile duymaz

Sen hangi mevsimin yağmurusun?

Büyüyünce TIR olcam!..

Alırsın Ford, olursun Lord!

Alem bana,ben sana hastayım

Aşk çekenin, yol gidenin

0 yorum: