24 Şubat 2008 Pazar

Guzel Nickler

Msn nickleri siteniz msnnicklerim.net okuyucularından gelen güzel msn nickleri. Gönderen arkadaşlara teşekkürler. Güzel paylaşımlar, güzel nickler çıkıyor. İşte sizlerden gelen güzel msn nickleri;

> aĞıT öNümDe KaLeM eLİmDE, DuYgULaR kALpTE DüşüNcElEr YazIdA, Ay gÖkYüZÜnDe YılDıZ LaR dAHa öTEde, tAnRI yUKarIda KullAr AşAğIda , eN zoRuDa cANıM SEn OrDa Ben bUrdA

> N'olurdu bir yaprağın daha olsa bak sevmiyor beni işte hain papatya..

> Adı anıldığında işte dostum dedim!. Adım anıldığında tanımam dedi!

> HER SEVEN ADSIZ BİR KAHRAMANDIR ASLINDA VE İNSAN SEVEBİLDİĞİ KADAR İNSANDIR..

> .! Herkes yalan ki biz mi gerçek olalım !.

> BENIM KALP ATSLARIM KANKA ~√V''^√~√V^√V'^~----------

> HiÇ KiMsEyE GüVeNmE ÇüNkÜ BeYaZ GüLüN BiLe gÖlGeSi sİyAhTıR..

> Sensiz geçen hergün çok zor,hayat hiç çekilmyor,unutup seni kalbime gömmek ölümden daha zor geliyor..

0 yorum: