11 Şubat 2008 Pazartesi

Harika Nickler

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEni SeViYoRuM...

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!
yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

biR çıqLıK buLsamM ! hiç SusmayaN , yaDa biR cümLe beni ifade eden !

Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!

GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı

Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..

SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLışı DoğRuYu AyıRıOr Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıOr

*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; Bunaltıcı...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ.....

Kırgıήıм ..Kįмέ oĿdцgцήц Nέyέ oĿdцgцήц ßįĿмέdέή KırgıNıм..ßέĿkį Hąyątą ßέĿkį Kέndįмέ Kırgıήıм Sądέcέ..

git Ne duruosuN seNde git sNNde bi faRkıN yOkmus ötekilerden...

...:::BenÇokAyrıLıkLarYa$adımOyüzdenßitiŞikYazdım HerŞeyi:::...

Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

AŞK..kaç yaşına gelirse gelsin..kimin bedenine uğradıysa..derin izler bırakıp..arka kapıdan sessizce çıkıp gidiyor.

0 yorum: