24 Şubat 2008 Pazar

Komik Ask Nickleri

İşte komik aşk nickleri, buyrun msn nickleri olarak kullanın.. Paylaşmaya devam edeceğiz, msn nickleri siteniz;

Sevgilim, seni tv kumandasindan, futbol topundan, pazar gazetesinden cok daha fazla sevdigimi soylemismiydim.

ASika bagdat sorulmaz, aninda korkup tuyer.

Ask dolmaya benzer, iyi sarilmazsa piserken dagilabilir.

Sevgilim duygularim visne kaymak yani karmakarisik.

Annem bana okula giderken ustunu SIKI giy terleyip usutme.Karsidan karsiya gecerken dikkatli ol dedi. Ama asik olma demediki.

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur?

Ask bir deniz bense onun engin sularinda dibe cokmus bir keriz.

Sevgilim sensiz gozlerim hicbirseyi gormuyor. Seninle olunca da gozlerim senden baskasini gormuyor.

Askin mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.

Ruhum benim her gece gel bekliyorum seni o selvinin altinda mezarcı mahmut.

Askin bahardi bulbuller vardi Da... Hangi salak kafesin kapsini acik birakti.

Artik bu solan bahcede bulbullere yer yok. Bulbulleri on bahceye aldilar. Buraya marul ekecekler.

Nasil gecti habersiz o guzelim yillarim. Insan bi haber verir burada bosunami bekledik.

Ask bir otomobil gibidir yedek parcalari surekli degisir.

0 yorum: