24 Şubat 2008 Pazar

En Guzel Msn Nickleri - Sizden Gelenler

Sizden gelen nickler orada sürekli olarak birikti. İçlerinde gerçekten güzel nickler vardı. Şimdi bu msn nicklerini yavaş yavaş paylaşacağız. Buyrun ilk olarak en güzel 10 msn nicki.

> B¡ттім Tüкэиdім Aятικ● Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???

> Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...

> sokaktayım, kimsesiz bir sokak ortasında ; yürüyorum, arkama bakmadan yürüyorum

> birgün ay bana sordu!Seni bukadar üzen bir erkekle neden berabersin.Aya döndüm ve dedimki sen gökyüzünden vazgeçebilirmisin

> KALBİMİ YAKTIN CANIMI ALDIN NEDEN BIRAKTIN ANLAMADIM KAÇTIN AÇIMADIN ALLAH'TA SANA AÇIMASIN!!!

> Icinden geleni söyle kalirsa yazik olur:D

> buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası bizim mekan, Yok öyLe!

> ben hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım,çünkü ozaman hiç hayal kurmadım:)

> [NeFrEtE sEwGiDeN dAa COq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

> pAmUkTaN pReNsEs Mi OlUr pReNsEs DeDiGiN tAş GiBi OlUr..:)

0 yorum: