11 Şubat 2008 Pazartesi

Duygusal Msn Sözleri

—eğer bir gün biraz duygu yüklenirse yüreğine kulakların ansızın çınlarsa bilki bir yerlerde özlenmişsindir

—her yağmur yağdığında elini dışarı uzat tutamadığın her damla sevgimin ifadesidir

—gökyüzünde melekler, yeryüzünde sevenler, şahidim olsun ki ben sadece seni seviyorum

—duydum ki beni unutsun demişsin ama hiç düşündün mü hatırlanmaya değer misin?

—bana uyuduğum için deli diyorlar ama saflar rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar

—yağmur mutluluğa gölge düşürmek için yağıyorsa aldırmıyorum ama yüzümü ıslatmak için yağıyorsa ben zaten ağlıyorum

—giden sevgilinin ardından dökülen bir damla yaş yerine gül aksaydı ben senin ardından dünyayı güllerle süslemiştim.

—biter mi kuru toprakta çiçek? Uçar mı kanadı kırılmış güvercin? Değişir mi yazılmış kader?

—sabahları bir şey yemiyorsam seni sevdiğim içindir öğlenleri bir şey yemiyorsam seni sevdiğim içindir akşamları bir şey yemiyorsam seni sevdiğim için geceleri uyuyamıyorsam karnım aç olduğu için

—sen gülerken herkes güler ama ağlarken yalnız ağlarsın öyle bir sevgi bağı kur ki ne unutsun ne unutulsun —seni sevdiğim kadar gece olsaydı dünya güneş yüzü görmezdi.

—sevgi bir tutku, tutku bir gaye, gaye bir şeyleri paylaşmak, paylaşmak dostluk ise aklımdasın her zaman

—fedakâr olan almadan verendir yürekli olan kendini bilendir mutlu olan yaşamayı sevendir unutulmayan bir dost ömre bedeldir —rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.

—gecenin en hüzünlü vaktinde sana son bir şiir yazacağım içinde sana sahte gözyaşlarına masum bakışlarına ve YALAN aşkına lanet okuyacağım.

—mademki varlığım acı veriyor sana yokluğumla daha mutlusun öyleyse yokluğumla kal ki yokluğum benim bu aşk için büründüğüm son kimlik olsun

—Seni asil insanlarınn basit sevgileriyle değil basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma sana kucak dolusu virgül getirdim

—yanağına düşen bir kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgâra dön ordayım.

—insanlar tanıdım yıldızlar gibiydi hepsi parlıyordu hepsi gökteydi ama ben seni güneşi seçtim bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

—Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için!.

—Seni bulmaktan çok aramak isterdim! Seni sevmeden önce anlamak isterdim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterdim.

—sana doğru bir kelebek uçurdum dağları denizleri aştı seni buldu yanağına bir öpücük kondurdu hissetin mi

0 yorum: