13 Şubat 2008 Çarşamba

Romantik

ADım ADım GEçer ZAmn,, Biter Ömür...Ben NErdeyim...yAvaŞ Yavaş BAtar Güneş,, HAva Soğur...BEn NErdeYim...



İntihar Ederken ßiLe ßir '' Ya öLürsem? '' Kaygısı
Çoktan Aradıqını Unutmuş DaLqın İnsan Tayfası!





Kaybedeceğini bildiğin heRşeyin kıymetini biL




SEN VARYA SEVGİLİM. AVRUPA KADAR MODERN. *AMERİKA KADAR GÜZEL.
AFRİKA KADAR SICAKSIN. NE VARKİ SEVGİLİM . ANTARTİKA KADAR UZAKSIN




EsKideN YeteRDim KenDime
Artardım Bile
ŞimDi NE YapsaM NAfiLE! ...
Ve
KiM DemİŞ 'CaN EskiMEz' Die
Bu CaN TeDirgin TenDe
CanDa EsKirmİş
Beden De..





ne bir kör yokuş tırmanıyorum
ne de alacakaranlığındayım hayatın
takılıp kalmışım
gerçek mi yanılgı mı
yaşadıklarım




insanlar gelmeleriyle yalnızlıklarına son verenleri severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar,,,,o yüzden her aşk bitmeye mahkumdur.......




Korkuyorum sana yakLasmaya..Elimi uzatsam canımı acıtacakmışsın gibi..




Sen Yasaklı Sevgili..
..Unutma
Sen Sebebimsin Sen Sonumsun..





Avuçlarına bırakırsam kalbimi,ruhun yok olur...






Ve şunu iyi bilmelisin ki yüreğimin derinliklerine gömdüm seni!!!




Duygularıma inanmamak için kendimle ne kadar mücadele ettiğimi anlatamam....
Anla ki bu beden gitti
masal bitti...




Herkes aynı hayatta
Kendini bir şey sanma
Ne kadar çok bilirsen
O kadar bela başa




Sen bilirsin aslında
Aklından geçenleri
Zaman her şeyi çözer
Şu beklemek olmasa




Gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma
Gel beni azad et kayboldum karanlıkta
Ben bizi unutmam ve gitmek yakışmaz bana
Yolcuyuz hayatta sen gel otur yanıma





Bu ezan hangi selaya çıkar baba
Nefesim acıyor.
Sözlerim gözde kaldı artık
Kaşlarım sual.
Duymasın güzellerin gülü can birazdan gideceğimi
Birikmesin gözlerinde intihar yüklü bulutlar
Ben de yolculuk telaşı var.
Bu ezan hangi selaya çıkar baba.





bitanem, meleğim, ömrüme...
ey acılara tat veren güzellik
yüreğimize hoşgeldin
geldin de
çiçekli dallara döndürdün öfkemizi
artık ömrümüze ister dolu yağsın
isterse kar
biz ki bildikten sonra sevmeyi
bütün sabahlar acı renginde olsa ne çıkar...




Ankarada Ne Kadar Bina Varsa...!
O Kadarda!
Gecekondu Var!!!

0 yorum: