15 Şubat 2008 Cuma

Super Nickler

Siz yolladınız biz yayınlamaya devam ediyoruz.. Sizlerin yorum olarak yolladığı msn nickleri ni yazmaya devam ediyoruz, devam edeceğiz. İşte en güzel msn nickleri, süper nickler.. En güzel msn nickleri sitesinin en iyi ziyaretçilerinden :)

ßir qün q€c€r didim.q€çm€din.saqlık olsun didim.olmadin.LANET OLSUN.hayalim q€cti.düşüm oldun...

Bıktım artık seni her buldugum yerde kaybetmekten eger tekrar kaybedecegimi bilseydim inan kabul etmezdim..

Gözlerinin rengi ne olursa olsun gözyaslarının rengi hep aynıdır!!!

lÜtFen yrRLre TükRMEYİN tüKüRlECEk o KdaR suRAT vRKEn...

Aşkım geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı güneş hiç doğmazdı!!!

ŞiMdİ gÜlÜmSeMeYi UnUtMuŞ bİr KaLpSiZiM..

sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış..

Sensz geçen hergün çok zor,hayat hiç çekilmyor,unutup seni kalbime gömmek ölümden daha zor geliyor..

0 yorum: