24 Şubat 2008 Pazar

Yeni Msn Nickleri - Sizlerden

Yine msn nickleri, yeni msn nickleri. Yine siz ziyaretçilerimizden :) Okuyucularımızın yolladığı birbirinden güzel msn nickleri. Hepsi gerçekten orijinal nickler, yenilerini de bekliyoruz. Hatta msn nicklerini yollarken isminizi yazarsanız isminizle birlikte yayınlarız. Sadece bir arkadaş ismini yazmış. Herneyse bu yeni msn nicklerini yolaldığınız için teşekkürler;

> Aşık olmak alfabeyi bilmek kadar kolay aşık oldurtmak tanrı yüzü görmek kadar zordur...

> Sen hiç aşık oldun mu?ben oldum senin yüzünden bir zamanlar bunu marifet bilmiştim ama artık kabahat olduğunu anladım gerçek aşk yokmuş gerçek yalan varmış..

> Toprak olmaz bende tenden başkası seni bunca sevmez benden başkası ölürsem sen ağla arkamdan yeter gelmesin kabrime senden başkası..

> Seni sevdiğim kadarar yAsAydım ölüsüzlüğün adını ask koyardım!

> GÖZLERİN HALA BENİM Mİ SÖYLE KİMSEYİ SEVDİN Mİ..?

> ..FasuLyédén seviLdim hép..0ynadım fasulyédén...Zararım künyédén mi..?..Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....

> Ahh nerde o eski aşklar şimdi mecnun küpeli leyla ise kaşar! (Şevval)

> Parçaları kaybomuş puzzle gibisiniz..kiminizin kalbi,kiminizin ruhu,kiminizin aklı,kiminizinde BEYNİ YOK

0 yorum: