11 Şubat 2008 Pazartesi

Güzel Sözler

Herzaman gül, hayata gülücük şaç, gülmeyi benimse,
Çünkü senin bir gülüşün için,
Koca dünyada yaşayan biri mutlaka biri vardır.


Güneşin doğduğu yerde parlayan bir ışık görürsen
Bilki senin için yanan kalbimdir.


Bazen sana gayesiz, raslantısal bakardım...
Sense kaçırırdın gözlerini benden.
Oysa , sana bakarken gözlerinde kalbini görürdüm.
Gözlerin olmadan da kalbini göreceğimden habersizdin.
Ve hatta sana bakmadan seni hissettiğimi bilmezdin


Titrer durur ellerim yanında.
Vücudum ürpermeyle dolar.
Üşüyorum ben yanında.
Çünkü varlığın içime serinlik veriyor


İçim o kadar senle doldu ki...
İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum


Öyle güzeldin ki!
Ama bir gün anladım yüzündeki güzelliğin ruhundan geldiğini.
Öyle güzeldin ki!
Anladım seni güzel gören benim gözlerimdi.
Sevgimin güzelliğiydi seni güzelleştiren.


Eğilip gözlerime baktı: seni seyredebilirmiyim dedi usulcacık.
Sandım eylemlerin, insanların gözlerimde ve yüzümde oynaşmasını Seyredecek.
"Evet" dedim belli belirsiz. Yumdu gözlerini. şaşırdım.
Sonra anladım ki kalbinde seyrediyordu beni.
Bir yudum zehir olsan, bir an bile düşünmeden seni içerdim,
Sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için.

0 yorum: