16 Şubat 2008 Cumartesi

isyan nickleri

Ben içimde yüzbinlerce özlemimle her gün seni yaşıyorum, seni delicesine özlüyorum, sana doyamıyorum...



GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR GİDENİ BEN DEĞİL GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR


Denzleri seviyorsn,dalgalarıda sevecksn,sevilmek istiyorsn,önce sevmeyi bilecksn,uçmayı seviyorsn,düşmeyi de
bilecksn!!!


biLmesekte zengin insaLar gibi parLak taşLar üzerinde dans etmeyi,biLiriz deLikanlı gibi ALLah'ına kadar
sevmeyi...!!


NdN sÖlEmEz İnSaN SevDiĞİnE sEvDiĞiNi NdN aNlamAz İNsAn yAnIndAyKn kIYmEtiNi yRn çOk gEç oLUNca
PişMan OLmAK bOşUna

~²ºº6~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº7~


Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: 'Hani nerde DELİKANLILIK?'... Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk...!!!


Sincap bile fındıkla oynamıyo artık yarmış ikiye açmış yanına bir büyük rakı s.kiyim böyle hayatı diyip içiyoo

Sen nasL İnsansn Beni acıLarLa Bıraktn Ya İnsafsızsn Her sözLe Kandırdn Ya Vicdansızsn Ben Sana söyLiyeym Sen
İnsan biLe oLamazsn


Ne diL yeter seni anLatmaya,Ne göz kıyar sana bakmaya,Ne eLLerim dayanır sana dokunmaya,Ne koLLaırm uzanır
seni sarmaya.Hiç ömür yeter mi?Bir sen daha buLmaya bitanesi...


Bir zamanLar arkandan ağLardım,Bir zamanLar snn için dünyayı yakardm.Ama şimdi şerefsizm ki bi kibrit biLe
çakmm.Çünkü DEĞMEZSİN


Gerçek gülüşler sana umutlar , mutluluklar sana.Sana yaz , sana bahar rengarenk çiçekler.Bana yalnızlık , kış ,
kar ve sahte gülüşler yeter...!!!


!!!!!!!!!!BeNdEn GiDeN BaNa DöNeR aŞkImI fArKeTtİğİnDe

0 yorum: