8 Şubat 2008 Cuma

En garip

<< ınakşab nıralılakezireg

<< afatsum namarhak lisa

<< isefe nirelefe

<< ısabab nırabab

<< ılnakiled ibrah

<< ILKIŞIKAY KITAMZIRAK

<< KCİN SRET.

<< koy elib mikcin rib

<< kidkecesek zuprak ahad

<< latrak nakac afak eşenüg karaçu

<< ürüdüm relşi zusmuzül

<< mada nayamça muruto rıdrallıy

Shakira benim Olsun 500.000 ytl Borcum Olsun (Nasilsa öder kendisi) :)

Geçmişde ZamPARA idik Para bitti ZamFAKiR oLduk .. )

Dost Dediğin Kara Günde , el ışığı Verendir :))

Eskiden Manyaktım , Şimdi murat 124 :)

Gerçekler Acıdır diyolar , o zaman baklava gerçek değil herhalde :)

Küfür edin Emniyettesiniz Dediler , Bastım küfürü, Birde Baktım EMNIYET ' Teyim :))

Borsa Kilitlenmiş , Reset atalım lütfen

Diyolarki Dolar fırlamış , o zaten fırlama değilmiydi :))

Aşk Muz Kabuğuna Benzer , Basma Sakın Ayağın değil Hayatın kayar ...

Kırmızı ışıkta geçmek yasakmış , kim demiş ki rahmetli gecerdi..

Klavyene Taş Düşsün emi

Mausunu köpek yesin

anakartına cay dökülsün

bilgisayarın camdan uçsun inş .. :))

Gelen kutuusuna 2 asır mail gelmesin

Kafana pc ekranı düşsün.

Askerliğin 15 aydan 25 aya çıksın da internete bağlanama inşallah

bütün beddualarım tutsunda bilgisayarın yansın emiiiii

internetten 1 gb lik knight indirirken elektirikler kesilsin inşallah

0 yorum: