1 Şubat 2008 Cuma

Duygusal Nickler - Romantik Msn Nickleri

Duygusal msn nickleri ve romantik msn nickleri karışımı. Tamamı özeldir, hiçbir yerden alıntı yoktur. Buyrun kullanın nickler;

> Tek taraflıydı belki, belki hiç umut yoktu. Umutsuzca sevdim, seni sevmekti aslında sevdiğim, seni hiç sevmedim.

> Her an yanımdaydın aslında, hiç gitmedin yanıbaşımdan. Şuracıktaydın aslında, anlayamadın, ANLAYAMADIM!

> Usulca sancısını çekiyorum ayrılığın. Aynı zamanda özlüyorum, özlerken unutmaya çalışıyorum, unutamıyorum! UNUTAMIYORUM.

> Aldığım nefes gibi içimdesin, nefesimi tutsam hiç çıkmasan diyorum, dayanamıyorum, ölürsem senden ayrılırım biliyorum, ölmek istemiyorum!

> Gittiklerine saydım, bu güzel gülüşünü. Unutamadım beni terkettiğin günleri, sensiz yaşayamam demiştim, yaşadım, utanıyorum kendimden verdiğim sözleri tutamadığım için.

> Şimdi kapıdan gireceğini hayal ediyordum, bana güleceğini. Sonra kızıyorum kendime, giden sen değil miydin en önde?

> Kaybettiklerime saydım sevgini. Kaybettiklerime saydım, gözlerini. Affedemem, affedemem birtanem, anla beni.

0 yorum: