1 Şubat 2008 Cuma

süper aşk nickleri

Aşkımız için dünyayı yıkarım, Yeri göğe katarım, o da olmazsa gülüm, kendimi yakarım.

OrTaMıN bİTTiği YerdE biZ BaşLaRız TaRzıMız İçİn ÖLür şEKLİmiz İçiN yaŞaRız..!!!…

€nTeL DeGiLizKi MaNiTaMIz OLSuN,CaDDeLi DeGiLiZKi AraBaMIZ OLSuN.
BiZ CaKaLDeReLiYiZ BIrAKINDa FarKImIz OLSun.

DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir

KaLdırımLarı üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım geLene biz On adım Gittik..Oksijenimiz Sigara
Mineralimiz yavan ekmek.. Kolaymı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolaymı be GüzeLim seviLmeden sevmek

laf sokma kapak oLursun uğraşma etiket oLursun yavşama köpek oLursun biraz adam oL ki yanımda yer buLursun.

HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ…!!!

H£R CanL! öLümü TatacaqTır

ßiz zenGin CocuqLarı Gißi $iq Giyinip PahaLi H£d!y€Ler aLmayı ßiLmeyiS
aMa Teq ßiLdiğimiz ßi$i Wardır SevdiqMi öLümüne Severiz..!!!

HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM…HANGIMIZ OLDU

SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ…. !!!

siir yazmak seni sevmek kadar guzel olsaydi sana degil ama senin icin yazdigim binlerce siirlere asik olurdum

GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn…

$arapSız DuraMayız £srarSiz KaLamayiz Ç€K£r!z £Maneti S!q€riz adaLeti.

YERİ GELİR EFENDİYİZ YERİ GELİR SERseri YİZ DUVARLARDA İSMİMİZ
KIZLARDA RESMİMİZ OLSADA BİZ SEVDİKMİ ALLAH INA KADAR SEVERİZ

rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!

Sizin oralarda yıldız kaydığında dilek tutulur bizim buralardaysa birinin öldüğüne
inanılır…ne yani sizin dileklerinizin kabul olması için bizden birinin ölmesimi lazım….

Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen … ßen Senin
UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demek†ir

0 yorum: