1 Şubat 2008 Cuma

Duygusal nickler

Lσѕт σf Liifє тiiм℮ ×S



|..ѕσηѕυzLυкDα кαчвσLαй нαчαLLєяiiм..|



[_ѕєйDєй ѕσй вiiя яiicαм σLαcαк.. йσLυяѕυй..αяDιйα вαкмαDαй giiт_]



..ι|güLüмѕє ѕiiмDii вєвєgiiм|ι.. «3


♥♥♥♥♥ßỉя Tєk گےєvgỉ Øℓå¢åk ßµncå Tєℓåştån Aяtåkåℓån... ---Ô T Ê گ Î Y Å L Å Ñ---♥♥♥♥♥♥



♥ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya


♥ßΆм£z••••d£dÎğÎм••••h£я••••گے£¥••••bΆ†Î••••gÎ†м £z••••d£dÎğÎм••••h£яk£گÎÑ••••gΆ†ÎğΕ•••gÎbÎ



♥Nєя∂єsỉn گےєn¿HåYåtıмın nєяєsỉn∂є yєяỉn¿Hємєn yånıbåşıмdå åмå yıℓ∂ızℓåя kå∂åя uzåk..Bỉℓ kỉ bu åşk guяuяå ve yåsåkℓåяå tutsåk.....


♥♥••K Ǻ P Ǻ † † I м•••K Ǻ L ß Î м Ε••گے Î м D Î L Î k•••¥ Ǻ Ñ L I Z L I K L Ǻ R•••Û L K £ گے Î Ñ D £••



♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını..!İ!


♥Niceleri geldi, neler istediler,
Sonunda dünyayI bIrakIp gittiler.
Sen hiç gitmeyecek gibisin degil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler..


♥Çektim yüreğimin ipini, bitti!

♥Oyun bozan bir haylazdım
Biliyorum ama..
Oynamadığımız bütün oyunları
Kıskanıyorum simdi

♥sana gitme diyemedim gözlerim gözlerinde kaldı susuz büyürmü hiç çiçek su sende çiçek bende kaldı


♥N€ İlktiN N€d€ SoN S€wgiyl€ DolduN N€fr€tl€ YoK OlduN ÜsgünüM CanıM UnutulduN.....!..İ..!..İ

♥Herkeى•µήµttµ•gitti•beήde•µήµttµm•herىeyi....≈≈≈B •Ằ•R•İ~~ى•E•N~~U•N•U•T•M•Ằ~~B•E•N•İ..!!

♥Sevmye•NiyetLiYseή•İi•Dşnmelisή•AgLamyı•Ögrenip•G üLmeyi•ßiLmeLisiή•Ask Kumar•Gibidir•Dikkat•EtmeLisή••Oynadğή Zar DeiL ßlmelisn••

♥DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...!!!


♥saBRetmeye deqeRsin .. seN ßenDe ßitaneSinN !!

♥Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..


♥bir masaldı bu
hep sen anlattın
çocuktum inandım..

♥dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

♥Birakip gittin beni… Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla


♥Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!...

♥Aşk:cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet…



♥Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…


♥aslında herşeyin sorumlusu "aşk"tı
yani herkes aşk'a inandığı kadar haklı


♥artık ne sen bana
nede ben sana bir çehre...
sen.... zindan...
sen .... kelepçee...
ve ben:
tek sana mahkum bu yalnız şehirde...


♥uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi
ama uNutmuş gibi davRaNdım,
SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!



♥Gidişini kabullenemememin kaderle, senle ilgisi yok.
Benim kavgam kendimle,
Bitişi yok bitişi bedeli bir bana, zararı hep bana hep bana.

♥Sen yoLLarına 29 harfLe acı dö$eyen bir $ahsa
Yara değiLde Yar diyebiLir misin?


♥ZORUMA GİDEN SENSİZLİK DEĞİL
ZAMANIN İÇİNDE SENİ ARAMAK.
ASLINDA BU DA DEĞİL ZORUMA GİDEN
VARLIĞIN VARKEN ŞUAN YOKLUĞUNU YAŞAMAK...


♥Tüm Şehir ağladı sen gittin diye
mecburmusun hep
En uzağa gitmeye



♥hem gidenedir bu şehir
hem gelecek olana
oda biraz oyalanıp
gider nasılsa


♥Üşüyen yanlarımla sarıldım hayata yeniden ve yeniden...
Hoşçakalı esirgenmiş bir veda sonrasında
hoşça bakamadım kendime ve hoşka kalamadım

♥Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

♥né éL!mdn †u††Lr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwdiLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Lr ßana ßu dünyda mu†LuLq Haramm$ méqéR


♥Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_Ben!m_| ||♥İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksın..gerek yok cellada cıkarıldığında darağacına, tabureye sen vuracaksın !



♥NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk .


♥Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLeri

♥Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin

Madem yalandın nie gerçek duygularımı oyuncak seçtin


::.._GériLim_..::


Sabrım SeLametinse, İntiKamım FeLaketindir!


içimde haykıran kimsesiz çocuklar ağlak..!
Kân Kâybedîyør hayâtîm.Can Ceksîyør HayaLLerîm.Ya$amak Sør GeLîyør Artîk ßâna.Nêrde Hata Yâptîm Dîye Dù$ùndùkce ßatîyør Her Lîmanda GemîLerîm Gîdîyørum Ya$amak îstemîyørum Artîk Aranîzda.'' YanLî$ Hâyat Døgru Ya$anmas ''


..вїя đΰ$'τΰм..кıяıŁđıм.. вΦ$vєяѕэиє ќїмїи чмячиđάγıм...


Yak sende bu şarkımı katlet hakkımı alırım giderim farzet ömrümü soldur beni maffet bıçağını yüreğime sapla ve terk et.!!

Bu hiddet benim! Kimse sahiplenmesin! Bütün suçlar ‘yine’ benim! Kimse, nezaketini araya verip, suçtan pay çıkarmasın kendine! Nesnelerinizin, kelimelerinizin, zamanınızın, sevginizin ziyanlığına yanmayın! Hasarı tespit edin yeter! Bedelini, fazlasına canımı ekleyip ödeyeceğim! Sıyrılıp çekilirken aranızdan, ‘üstüm kalsın’ diyebileceğim! Meğer siz, nasıl da yetermişsiniz size! Bilemedim… Sağ olun, sizi sevmeme izin verdiğiniz için ve beni sevdiğiniz için… Üstüm kalsın!


Son kez gelmeni istiyorum sessizce, habersizce, aniden.
Karşıma çıkmanı istiyorum, benim olan,sana yabancı olan
memleketimde.
Son kez sarılmak istiyorum sana sıkıca,
Elimi bırakmamanı gün boyunca,
Ve seni öptüğümde..
Sessizliğimizi seyretmek istiyorum.
Vedaların en güzelini yaşamak, belki yaşatmak, ve
son kez " Seviyorum Seni " demek istiyorum.

Ağlamaya utanan gözlerim, dayanamayacak.. biliyorum.

Sen gitmiş olacaksın,
Ve bitmiş olacağız birbirimizde.

Yine hoşçakal...
Sevdiğim adam...

seni unuttum ama hiç bi zaman bitmeyeceksin bende!!!!
кαяαкσℓ мєякєz ƒαякєтмєz α∂αραzαя ¢σ¢υgυ Ⴣєтмєz ∂ιкℓιя вαѕℓαя

HeЯ AnıN TadıNı ÇıkaЯmaya ßaK....

aNKaRa meRKez [ GiremeZz heRKeZz ]
'' Okyanus yürekli dostlar bulmadan sakın konuşma! Taşıyamazlar, kaldıramazlar senin yükünü, canını yakarlar, utandırırlar...."


xXxküçük kız artık çok yorulduxXx


Umutlarımı,
gözlerim dalarken senin anlamsızlığına..
harcadığım o zamanı geri ver hayat...


Tuza müpteLadr yaraLrım!!Kurşun qeçirmes bnm yaLnzLıqm!!


GüLeRiM iÇiMe DüŞeR GöZ YaŞLaRıM ŞeYTaNıMı TaşLaRıM


[.....KaRmAkArIsHıklAShMakTayImMm....]
KişiseL bir mezar kazın

CehHeNNeMdeN GeLdiM CeNNeTe GiDiCeM.S*V*şTiğiM DüNyayıDA YaNıMDa GöTüRüCeMMM

[Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismi]

(( ÖyLeDe Bi UnuTurum ki ! ))
&{кαяα кє∂у}&



%_αşк вö¢є!_%



''|''кöтü кıѕѕѕ"|"



+^öℓüм мєLeкєqι^+



●вσş ∂üηунαηıη.. вσş ιηѕαηℓαяı●




- нαηι qιтмєує¢єктιη !! -



●1αη вιℓє σℓѕα αкℓıη∂αη gєçισмυуυм●●●



# öуℓєуѕє ѕєη υηυт вєηι уєтєя кι вη∂єη ιѕтємє..
....! aŞk'ıN öLüM KoKuyoR !....



üÇ KuRuŞa" S£VM£DiK "£RK£ĞiMiZi"
ÇıKMaDıK SöZüND£N oNu DüŞüNDüĞüMüZD£N
BiZ "£RK£ĞiMiZi D£ SaTMaDıK" aRaBaSı "BMW" DiiL Di£
"£LiNi öPM£KT£N D£" KaÇMaDıK "Y£Ri G£LDiĞiND£"
BiZL£R SiZL£R GiBi "KıRıTMaDıK SoKaKLaRDa"
V£ "KıRıTMaYaCaĞıZ Da"
iŞT£ FaRKıMıZ BuRaDa..



SéN séVméDin onU
o GéßéRdi...

Sén iNsansan,O inSAnsa , ßéndé SAnsAM né oLurki...


|Kime Ne Ki Ben Kimim!|


Tanrı'm YıLLar Günaha Soktu, GeL De İcimi FiLtre Et


Duvarda çerçeveydi yaşanan anılar,
Bir tebessüm etse göz dolar,
Taşar sular ve ruhumu sel basar,
Ve kalbimde bir küçük çocuk yaşar...


уüzüиє вαкıℓαѕıи уσк вє ∂üиуα!!!


Gözlerin mi daldı yoksa sıkıldın mı sorulardan ?

Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar ..

Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime ..


Çığlıkların hakimiyetindeki bu haykırışlar aleminde, kaç dizeyle tanımı yapılacaktır mutluluk senaryolarının?


Yazdıklarımın hepsini kaderden çaldım.


Çocukken çizdiğim resimlerde iki kuşa selam eden güneş vardı...


Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..
Şimdi yokLuqa düşüyor zaman,
Ben bir adımda düşüyorum senden.
KuytuLarıma sokuLma, bırak bana uçurumLarımı,
KaLemimden azat et beni,
Herkes konuştuqunu yazar, bense sustukLarımı...!!!!




Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм...


SıkıLdm ARtk Hayattan
GüLmekTen sıkıLdım..
Aslında RoL yapmaktan...
AnlaMıyorM seNi
BeLki de Anlamak İstemiyorum


Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git!ya konuş gel!
Ortalarda kalma
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol!
Eğreti saygılı olma!



Şimdi sen uzaklarda,
bende sahte tuzaklarda..
Sen yanımda başkalarla,
ben içimde sancılarla..



"Yaratılışımda bir fevkaladelik varsa bu TÜRK olmamdandır.."



чαLйιzLιк тαйιDιк.. χ(



●««[_ѕєй вαLσй..вєй iigйє_]»»● xP



..ѕαg єѕ мiiя «|3



([..cєййєтiiη йüfυѕυ αяттι..])



ѕєй iiѕтєDiiй «'3



!_ѕєйDєй кσρтυм кσραLι..öLüм çαgιяιчσя_!



[_!вαйα iiчiicє вiiя вαк..йє кαçιяDιgιйι göяєcєкѕiiй..νє αѕLα вiiя kez Dαнα єLDє єDємєєcєкѕiiй!_]


heLaLii hos oLsй

0 yorum: