1 Şubat 2008 Cuma

Rap Nickleri

» вιz нιρ нσρçι ∂єιуιℓιzкι нєя вαя∂α ѕєνgℓιмιz σℓѕυη вιz яαρçιуιz тüякçє яαρ ѕαğσℓѕυη

» dudaklarım kilitli hoşcakal bugün sende yolcucusun günlerimde sorgusun ve 24 lük yorgunsun git de dinlen gidenlerle yarının kapıda bekliyor,sonveda zamanı!!!

» Rap Bir Müzik Türü Değildir Rap Bir Yaşam Tarzıdır. (KanKokusu)

» rap benim hayat felsefem rap benim için doğrular ve ufkumu aydınlatan tutku ben onu ustasından öğrendim...!

» yer altında raplar üstündede dj'ler

» bir rap yazdım roman gibi ortalığı yıktı veba gibi

» seNSİZ olMUYOR rap'İM doL muyor adını Sonveda.Com'a yazDIM senSİZ okUNmUYor... !!!

» REPÇİ DEMEK REP TARZI GİYİNMEK DEĞİLDİR .REPÇİ DEMEK REP MÜZİK DİNLEMEK DEĞİLDİR.REPÇİ DEMEK HAREKET YAPMAK DEĞİLDİR REPÇİ DEMEK İÇİNDEN DEN GELMESİDİR REP O ZAMAN REPTİR

» Param olsa bu dünyayı satın alırım ben hip hop deyipte geçeni kfasına sıkarım ben

» YERALTINDA DEHSET KARŞINIZDA NEFRET

» rapin pimini cek,patlaması tüm dunyayı etkileyecek

» sevdigim kız benim icin cok tatlı ama rap daha bır hos

» biz rapciyiz hiphocı değil

» rap müziği günde bir kere söylüyorum o da 24 saat sürüyor

» BU RAP BENİM GEÇMİŞİ GELECEĞİ BENİM....

» rap i seviyorum derken hiç yalan söylemedim :
yalan söylerken de hiç rap söylemedim

» ALTI evliya ÜSTÜ eşkiya BURASI rapçilerin MEKANI bursa DUY SESİMİ...İSYANIM TÜRKÇE RAPİ SEVMEYENLERE DjSusMa

» k..çından konuşarak rap yapmaya çalışan herkeze bi bombada benden hediye----sonveda.com------

» ßedenim rap unutacaK kadar adi iSé eLLErin onu öldüreCEk kadar CESareTlidir..(DjSusMa)


» 7KuLe MerkEz KopSun Herkez!..

» MÜSlümCÜ olUP jİLET ataCIĞıma , Popcu OLup g...t
SAllayACAğimA ,rockCU olUP KAfa saLLAYcağiMA, RApci OLup El saLLARIM ...!!!

» Kanun Korsana Göz Yumsun Ben Konuşurken Herkes Sussun!

» GerçekLerin Aynası DjSusManın İmzası ..!



Kibarlıktan çıt kırıldım bak darıldım
Karın kasım kasıldı gülmekten ben yarıldım


Eskilerde izler hafızamda sisler
Silinmeyen bir gerçek varsa çatlayan duvar çöker!


Bitti demek zor alevi dost yüze düşman
Mumlar sönmez oldu bastığım nedenler hüsran!



Bilinç altı tuz buz ayna ömür yalancı sayfa
sen yaşamda tayfa o gemiden firarda.


Bir çocuk var ve birde kanayan acıları
Bir sokak var gördüğünde ağladı.


Bilki amasız amansız acımasızdır elalem
Sen seversin o sever oyun biter divanem


Acıdan miden bulanır baş döner nerde çarem
Aramaktan dizler çöker omuz düşerki madem


KADER ELLERİNİN ARASINDAN YOK OLSUN
DARGIN ÇEHRE SAHİBİNE DOST OLSUN


SÖNEN MUM SONUNCU DÖNEN KUŞ HABERCİN OLSUN
SORULAR SUALİN SİTEMİN DUAN OLSUN


mükemmel değil ki, ne umdun ki benden


benim kusrum anca naz, seninkisi Mesavi


Hayatından bir eser ve bin zafer, kazı-kazan kazandığın
Bir adam ve bin keder.


billur su kusursuz, ruhum sensiz huzursuz


Ahlaksız merhametsizin yanında kaLmaya devam ederse maskeLer düşer Şak Şak cıLAr yanında gider


Kaşım kaç kere aÇıLdı yarıldı Burnumdada kan
Yinede rap dedim yürüdüm açık devettiğim her an


Şimdi bazı bebeLer konuşup rap i küfürLü ezme
Ama haberLEri yok hece çok yakınLarında gece


Ne oLacak diorsun bardağam rakıyLa doLsun
Senin korktuğun yerde benim mekanım oLsun


Bu gece ölümüne hissettim
Kiskanc gözleri mahvettim


Aydinliklara kossana evlat
Bize bak yanlis yapani hep yak


Inkâr etme,sükret yasamak cok net
Cünkü reddettin,kendini kestin
Poyraz ile karanliklarin üzerine estin


Bir baktik yalniz kaldik iki yarali, kaderim orali
Dert cile cekmek sokakta sürtene ekmek yok


Devriye gezen memurlar sok oluyor
Rap doluyor kalbimin odalarina


düşmanlık besliyoruz biz
Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz..


Bunalimin esiri oldum ciktim
Agladim her gece tek basima


Yaralarima merhem olacak birini bulamadim ariyorum hâlâ


Ölümü düsündüm her gece bedenim yatsin artik cansiz ve
Birini düsündüm beni tutsun ceksin bu adam hep sanssiz


Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol
Benim gibi iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol


Iyi niyetime hep kendimi verdim degisemez artik cok zor
Durumuna baktim kendine dikkat dostlari tanimak cok zor

Cevreme kendime baktim inanamadim müskül hayrete düstüm
Kaldim yine tek basima bombos dünya ahiret hayata küstüm





sigara gibi zararlısın çektikce yaktın helal Allah razı olsun aşkım ödenecektir kar zarar...


kaybeden aşk kazanan kim kim bu aşkın şehidi..


bunca kalabalık ortasında yalnız kaldın mı hiç sen


kalbine bir ağrı saplanıp dalıp gittin mi bilmeden


seni sordular ardından o gitti gelmez dedim


sus repçi bitti herşey herkese yalan söyle kendine sakın söyleme seviyorsun yine de


bana benden başka bir dost varsa bilmem lazım...


son dogum günüm de kendime yeni bir ben aldım


canımı yolda buldum tutum kolundan evime soktum


düşman kelimesini anlamını arkadaş sıfatını tasıyanlardan ögrendim


Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu..


gözlerinde yaş olmasın tüm kalbim hep yanında..


çiğnedin geçtin herşeyi olsun aşkım hiç takma..



umutların bittiği yerim aşkı içime gömerim ayakta durmaya halim yok yine de koşabilirim.


bu gün doğum günün bebek öpücük koydum alnına kilometrelerce güller olsun bursa dan yanına


hadi silahı bırak, yaşamana bak hayat zor


yüzünüzü gerdirip önünüze bakmayı unutun


pek çok serseri geldi geçti, şimdi hiçbiri yok esti bitti ama gör bak ben gene buradayım


sen korktukca gül solar ama ben korkmam


Sonra sana donup baba acaba bu ne desin


Bence sen bi kıvır hadı jurı cossun


Ömür bi girdap eskilerde bir kelepce koluma hakim


Kimi zaman göğüs gerersin kimi zamansa - kayıp o ruha teslim Nefsim gölge boylarında.



Nedeni sahim nedeni bilemedimki derdim neydi
Anlatır bi şair ruhu ellerinde kurban ve
Göz kapaklarında derman olsa kime ne fayda


Bir nefes hayat verin bu adama yokki hiç gücüm



Öcüm damarlarımda gezinen rap yuvarlardımda...
çaresizlik dizlerimde pusuda bekleyişte sakin



Hal yalın ayak yalınken aklı alın...
Huzur özür dilemeli bana uğaramadığı her gün için
Gurur affetmeli ona sadık olamadım tek eksiğim


Belki buydu yazdıklarımı dinlenecek hale getiren
Zehri tatmak gerekir bazen bilki senin elinden...


Zorda olsa irade sende hakim her bi hücreme
Kilit sinirlerimde kazılı nefretimle...


Sardım sarmaladım sigaramı kırdım yapıştırdım
Tuttum ucunu yaktım baktım heryer yangın


Emin ol emin yemin unutulmaz seni gidi it hislerin hain
Barış adına savaş saklanamaz kaçamazsın gözlerim şahin


Bu dilden firar eden her söz, yaydan çıkmış ok gibi


Gece-gündüz ömürden yontar dünya dönmez yarensiz


Varlık ruhu terk eder gözüm gözünden ayrılınca


Bendeki aşk altın misali ağırlığınca


Sensiz benlik yokluk demek kalbim sana emekçi


Aşk denen illet çorak arazide tilki misal kurnaz bekçi


Yel eserse kırmaz dişimi, kalp bir körse görmez bir şeyi


Saatler seni alır benden korkarım olamaz gelişi


Melek yanımda yüzünü saklar felek yüzüme kaş çatar
Bir tek bu hüznü sen boğarsın ipek tenin derime batsın


En güzel şiirlerimle kaleme adını sayıklatırım
Odamın hayaletisin sessizliğine aşığım


Ahbaplar maymun iştah sahibi benim içim senle tok
Yok ki gücüm belki devler ülkesinde bücürüm


Seni içeren masallarım anlatılacak kadar kısa değiller
Aşk ilinde bir tarafta cüceler diğer yanda devler


Heey büyücü yaptı büyüyü Büyüde gel tutulamaz her el


Bu girdabın yokedici döngüsünde yalpalan Sinsi sinsi yaklaşandır adını koydum şeytan


Anıların kabuslarımın alevleriyle yansın Karamsar gökyüzümden yıldızımsa kaysın


Vakitsiz ölümlere akıttığım göz yaşlarım için Sürtük kader utansın


berduşa name yakma çek git ilerle milim Milim


Ah bu körpelerde kalmamış fikir akıl Dumanlı bahçelerde aleve ver otu tipin coni maykıl


Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar


3 Nankör bir araya gelmiş çekip gitmiş şeref Esefle kınama görevindeki yalakalıkla mükellef


Kendine bir gün kötü gözlerle bak ayıbını yüzüne vur Aşağıla dürüst ol bir kere olsun sınırda dur



Baksen şu işe ee maneviyata saygıda kusura mı kalmış iki Hece
Tepelemesine çık seco omzuna yüklen kır kalbini ver elime


Beni devirmek çok kolaysa tarihinden Adımı sil


On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu


Benimle ay lı ben li konuşma dilini keserim


Rap hayatını tek parçamla bitiririm yeminliyim


Tek bir ihtimal var desem yerli yalaka sensin


kalbim eski dosta küser bu muhabbet burda biter


gecmişimi gölgeye teslim etim


kader yazılmıs magdem oynamak düşer derdi içime atmak ya kanser yada verem eder seni unutmak ister bu esralı gözler


ben degildim onlar oldu vefasız ben sefildim gecelrimde onlar kaldı cezasız


askını söle bana fiyatı ne kadar ben deki yürek ulan allahına kadar


dunya koca mekan acıması binlerce insan sokaklarda savunmasız bursa dunya içinde bir alt küme sucun mechul gidersin güme


aglarım kimseler duymaz sesimi hakırırım yıldızlara ismini


kac sokak var gördügümde agladım bilirmisin yanlızlıktan migdem bulanır geldesem gelirmisin


arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin


ask dedigin yalan olmam ona teslim


gidersende geriye dönme dönersen de üstüne fazla bir sey giyme


tutamadıgı verdigim sözlerimi silmedim yaslı gözlerini


ölüm yakın görüyorum izlerini haydi son defa tutayım ellerini


gülde güleyim sevde seveyim ölde öleyim senin için sensiz ben bir hiçim


dostlar namertler hepsi sertler


inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez


kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesin

0 yorum: