5 Şubat 2008 Salı

Karizmatik

ƒєℓαкєтιη вιя ιуιℓιgι ναяѕα σ∂α нαкιкι ∂σѕтℓαяιмιzι тαηιтмαѕι∂ιя...

GüL SuNaN Bir eLde Daİma Bir miktar GüL KoKuSu KaLır..

уaℓαη вaкιşℓαяιη ѕнтє guℓüşℓєяιη αяѕιη∂α вℓ∂υм ѕєηι нeяşєуι кαувєтмує ∂ğє¢єк к∂αя ѕєω∂ιм ѕєηι çηкü ѕєη ѕαнтє ∂eğιℓѕιn.

нєριмιz нαуαтιη кιѕαℓιgιη∂αη ѕöz є∂єяιz ∂є,
вσѕ gєçєη zαмαηιмιzι ηαѕıℓ кυятαяα¢αğıмızı вιℓємєуιz ...

ßütün güň oňdāň bā$kā ..Hi¢ßiя $éŸ Đü$üňméĐiğİňİzi söŸLüŸoяsåňız...!!ßu å$k ĐéğiL kO¢ā ßİя ŸåLāňĐIя.!!!!...

Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

SéNi BoyLé SévDiğiMi BiLSéLér aSaLAr BéNi aMa GuZéLLiğin 10 PaRa éTMéZ ! BéNDéKi
Bu a$k oLmassa . .

uCurumun KéNaRinDa oLsan BiLé Sirf Hayata GiciKlik oLsun DiYé GuLumSé

HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR..

кιzℓαя вαѕιт şєуℓєя∂єη нσşℓαηιя мєѕєℓα єякєкℓєя∂єη؟ єякєкℓєя∂є υ¢υz нє∂ιуєℓєяι ѕєνєяℓєя мєѕєℓα кιzℓαяı.!!!

ѕєνєηℓєя ѕєνιℓιρ мυтℓυ σℓѕαу∂ι gєηçℓιğιη єℓιη∂є вιяα şιşєѕι σℓмαz∂ι.....!

. . İ s t f a M ı v e R i y o R m H a y A t . . .


Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ

OmRomu OmRuNé NéFéSiMi NéFéSiNé KaTaYim GéL isMini DağLaRa TasLara YAzaYim
GéLLL ..

§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM...¡

ZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ.

ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.

ﻛ є η ط ц ĸ α ℓ ط ê η ط ê я τ α иє s ê s ê η

'' »¦« bÿ©râzÿbïkè©âgâ‪âÿ »¦« ''.

===>>>ONLY_YOU<<<===

ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

©®UzMaN®©

Уąģ쵴Ļµ کǿќêĶĻąŕđá HêЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...

((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯))

ﮓeniﺄ ﮕevﺂשׁﻩrﺙm.

«« ẰگЌĮм گéήì گèυíУǿŕµм »»

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!.


ƒσяєωєя ℓσνє.

Erkekler belediye otobusune benzer. Birini kacirdim diye üzülme 5 dakika sonra başkası gelir.

Ona kalbimi verdim saklasin deyin, gerizekalı derin dondurucuya koymus kokmasın diye..

Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum. Gece olunca uyuyamiyorum cunku açım.

Ben ona baktim, o bana bakti, Ne kadar tuhaf dimi simdi dort cocuga bakiyoruz.

Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

Ask elmayi yemekle baslarmış, armudu yemekle de Nakawt..

Kizlar artik beyaz BMW li prenslerini bekliyorlar..

Asik olup izdirap cekecegime, nezle olup burnumu cekerim.

Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni sevecegim

Askimizin suya dusecegini bilseydim balik olurdum..

Fazla mendiliniz varmi, asik olmusumda!

ASika bagdat sorulmaz, aninda korkup tuyer.

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur.?

0 yorum: