4 Şubat 2008 Pazartesi

Yeni Msn Nickleri

*cehennemde yaşadığım için cennet hakkım
*çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi.
*beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım .!!!
*benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler
*patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını...
*sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfr et geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.
*HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI
*tanrının elinden yazılan mektubum ben
*içimi kemiren her fare için bi kapan yarattım
*yokluğun ki ZORAKİ BİR ÖLÜMDÜ
*HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİNİM.!!!!
*ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım.....
*bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı
*korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????
*telefon çaldı ne yazık ki ii niyetlerimi meşgula verdim
*BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.
*RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM
*gözyaşlarımda boğulacaksın!!!!!!
*benim kalemi bi kişi yıktı kalemimi kırdı sözlüğümde sevgiliydi anlamı....

Herkes bir başkasına yardım etseydi, herkesin işi yapılmış olur. Yeni yıl paylaşımlarımızın yılı olsun. Mutluluk, esenlik ve sevinçler getirsin. Mutlu yıllar dilerim.

Sağduyu aklın kapıcısıdır. Görevi: Kuşkulu fikirlerin içeri girmesine, ve de dışarı çıkmasına engel olmaktır.Yeni yılda hepizin mutlu, sağduyulu ve sağlıklı günler getirmesi dileğiyle..

Düşsüz büyük şeyler yapılamaz. 2006 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..

Msn avatarları

Hiç hata yapmayan insan genellikle hiçbir şey yapamaz. 2006 yılında hatalarımızın az, başarılarımızın devamlı olması dileğiyle mutlu yıllar..

Sahip olduklarımızla yaşamayı öğrenmek bir süreç, bir katılım, yani yaşamımızın yoğrulmasıdır. Gelecek yıllar varlığımızı zenginleştirecek. Yeni yıl ilk adım.. Nice yıllar, mutlu yıllar..

Gül için dikene razı olur musunuz, yoksa dikeni de gülü de red mi edersiniz? Yeni yıllarda güllerle dolu günlerin dikenleri sizi düşmanları koruyan çitler olsun. Mutlu Yıllar!!

Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm umutlar ve başarılar seninle olsun. Mutlu Yıllar dilerim.

Zamanı yapamayacağımızı şeyleri istemekle geçirdiğimiz söylenir. Oysa gücümüz tüm zamanları zorlar. Yeter ki kendimize ve dostlarımızın gücüne inanalım. Yeni yılda inancımızı pekiştirmemiz ve mutlu olmamız dileklerimle..

Dünyayı değiştirmek istersen yüreğine inan , dostlarına güven, sevgine sarıl.. Yeni yıl senin başarılarının anahtarıyla tüm kapıları açacaktır.. Mutlu Yıllar!!

Susmak, dayanılması çok güç bir yanıttır. Yeni yılda tüm sorunların yanıtları seninle olsun.. Mutlu yarınlar, mutlu yıllar..

İnsan, armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır. Yeni yıllar Tanrı’nın bizlere verdiği armağandır. En mutlu günler seninle olsun.. Armağanınla yücel..

En işe yaramayan günümüz hiç gülmediğimiz gündür. Yeni yılın dolu dolu ve geniş en içten gülümsemelere açılması dileğiyle mutlu yıllar..

En büyük zaman hırsızı, yaşadığımız kararsızlıktır. 2006 yılı tüm kararlarımızın gerçekleşmesi ve mutluluğu getirmesi dileğiyle, nice mutlu yarınlara..

Şunu unutma: Her şeyin yok olduğunu düşündüğünüz anda, gelecek hâlâ yerindedir. Yeni yıl geleceğin ilk adımıdır. Mutluluk ve başarı dileklerimle..

0 yorum: