31 Ocak 2008 Perşembe

Artis

ArTik SanDaLYéMDéN Son DéFa DuSuYorum

Tam rsiYa GéÇéRKéN BirakTiğin ”O” éL BéNim ..

DünyaDa HiÇ KimseYe GüvenMe ÇünKü ßeyaZ GülüN BiLe GölgeSi SiyahTır

Sen, sen ol! Asla biz olma..

I’M THE BEST ALAYINA REST.

* Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.

* Bir sıcak yüz aradım şu tenha sokaklarda sanki herkes yabancı herkes darılmış bana.ne derdimi soran var ne tanıdık bir çehre.ne tarafa uzansam ellerim boş kalıyor,mutlu olan kimseler hüznümü arttırıyor.

* bir mizrak olur bulurum kalbinin yerini bir hancer olur alirim ustundeki derini

* Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana baglandım sana taptım...

* Ayrılık kucuk sevgileri oldurur ama buyuk sevgileri guclendirir. Tıpkı ruzgarın mumu sondurup yangını guclendirdigi gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da guclenecek sevgilim. Nice gunlere birlikte olmak dilegiyle....

* Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana eğer gönlün sevgi ararsa kalbimi söker getiririm sana KIRÇIÇEGIM.

* SENI ICIMDEN ATIYORUM HERGUN BIRAZ BIRAZ, AYRILIGA DA ALISILIR UNUTMA.INSANIZ NELER GORECEGIZ DAHA, SENIN SEVGIN NEDIR KI KOCA DUNYADA!

* sen seni özleyenin özleminden habersiz özlemle özlenmektesin sen varya sen,özlemlerin içinde en çok özlenensin!!

* SENİ SEVİYORUM SEN SEVMESEN BİLE,SENİ ÖZLÜYORUM SEN ÖZLEMESEN BİLE,HERGÜN KENDİME DİYORUM ARTIK SEVMİYORUM SENİ GÖRÜNCE ANLIYORUM Kİ HALA SEVİYORUM

* VUR HANÇERİ KALBİME BIRAK HEP KANASIN FAZLA DERİNE İNME ÇÜNKÜ ORDA SEN VARSIN SENİ HALA ÇOK SEVİYORUM AŞKIM

* Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

* Sen güllere özenme güller sana özensin .Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin,sevgi kadar masum sevilecek kadar Ö Z E L S İ N

* SEN SON CUMLE, BEN NOKTAYIM BITME BENSIZ BITME SAKIN BANA BENDEN UZAKTAYIM, SANA SENDEN FAZLA YAKIN. SEN KOR EBE, BEN YOKTAYIM AZLIGINI BILDIM COK'UN HEM KARADA HEM AYAKTAYIM GOZSUZ GORUP, ELSIZ DOKUN,

* En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.

* DÜNDE,BUGÜNDE,YARINDA, YÜREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HİSSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY;BEN HEP ORDAYIM.

* Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..!.

* BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI.

* BIR SABAH UYANDIGINDA GÜNESY GÖREMEZSEN YANINDA SAKIN GÖZLERINI KAPATMA YILDIZLARIDA KAYBEDERSIN SONRA..

* Bulutların gözyaşları pencereye vururken düşlere daldığın bir gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecek sana onları yaşatsın.


вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ ôLêmîÿørûm.

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk
ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün...!

Gecelerime Gelme JiléT TutaRıM UzAtMa KoLLarınI SAnA da AtArIm SeNin İçiN KeNDimi DoğraRıM DeDim Ya OluM BeN PsİkOpAtıM.

içtiğimizin değil, içerken düşündüklerimizin sarhoşuyuz…

kaderimse belalı aşkın severek yaşarım, ağlarım yokluğundan yanarım, ben aşkını tek başımada yaşarım.

Seni sevdiğimi görmeyecek kadar körsen, Bende seni sevdiğimi söylemeyecek kadar gururluyum…

esmer tenine gül yüzüne nasıl katlanırım sensizliğe ağlarım her gece sensizliğe gizlice..

Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım..

Her Insan Sevilcek Ve Sevecektir.

GüL SuNaN Bir eLde Daİma Bir miktar GüL KoKuSu KaLır..

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує “şєутαη ιşι” ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :”şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?”

gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє тαмαммı!!!…

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

0 yorum: