31 Ocak 2008 Perşembe

Garip

*** aşk futbol topuna benzer. Önce tekme atarsın soraa peşinden koşarsın...
*** durdurunn dünyayı.. Müsait yerde İncek var !!!!
*** herkez artiss olabilir .. ama fark yapmaz. benim hayatımda yönetmen benim. İstedime yol veririm , İstedime RoL !!!!!
*** bizi satanları biz beleŞe veriorus !!!!
*** akıllısı beni bulmasss Aptalı peşimdenn ayrılmaS
*** kadınlar baSit şeylerden Hoşlanır . Meselaa eRkekLerden
*** aşk bir otobüstür binmesini bilmeLi , Son duraĞa gelmeden inmesini biLmeLi !!!!
*** Aya baktım seni gördüm. Sana baktım AYI gördüm
***acıların mutluluğa engelse, umutların tamamen tükendiyse, Yüreğin seni uÇurumun kenarına getirdiyse.. DuR NeReYe. !!! daaa karPuS KeseCeDikk
*** Durumum çevrim içi , Beynim meŞguL , ruHum hemen dönecek, Elim telefondaa, KaLbİm OffLiNe ...
*** ağlıyorum durmadan ağlıyorum , elimde bir Pıçak ağlıorum , Sanma ki sefkülüm senin için ağlıorum .. MuTfAkTa soğan doğruorumm ..
*** hayatta her zaman dik dur ki.. Gölgenin karizması çizilmesin
*** Taparsan Tepilirsin , Tepersen Tapılırsın..... !!!!!
***aşk muz kabuğudur, dikkat etmessen ayağın deil bütün hayatın kayar ..
*** güzellik Allah vergisidir , sivilce KDV sidir
*** Adem sevdi Havva yı aldı, Mecnun sevdi Leyla yı aldı, Kerem sevdi Aslı yı Aldı .. BeNdE sevdim HaVaMı aldıM.
***Seni seviyorum diosun.. madem ki seviorsun CeHenneMe bilet aldım. Söle geliomusun ????? ( gelir gelir bekle)
***Sefiomusun dedim ? -seviyorum dedi . Ne kadar dedim ? -ölesiye dedi . İspatla dedim ...Öldü EnAyİ
*** Eyle seveh eyle seveh ki Gara sevda olaH , Araplara benziyeH, Gapgara olah , Gara aşhk neyse onu yaşayahh. Kediyi gudiyi sen diye sevim , sende Horozu guliği men diye sev, Sembolik Aşhk neyse onu yaşıyahh. Gel elele tutişip kendimizi elehtiriğe verehh, Zangır zangır Titreyehh , Ölmüyahh.. Elektironik aşk neyse oni yaşayaH...
***ELeŞtiRmE Benii !.. Beyendiysen Taktir et .... Hoşuna GiTmiyormuyum?? KaFaNa TaqMa SittiReDD. . .!!!
***Zar Atmam . Şansa inanmam. Ortada bir şans varsa , Onuda ben YaraTırıM ...
*** Bu Sözlerim sana KaPaK olSuN !! iyi oturttum HeLaL olsun .. TiPiN yok ki ŞeKLin olsun .. HaDi janıM iKiLe Yolun açık olsun...
*** SeN Benim Hayatımda Piyonsun.. Seni kaybedersem 2 Puanım gider . Ben senin Hayatında ŞaH ım .. Beni kaybedersen Oyun Biter .
***Seni ben deil gözlerim seçti. Onlar sevdi onlar beĞendi. Sen benim deil Onlarınsın . GittiYsen BaNaNe onlar AğLaSıN ..
***Sevgilim Deil Canımsın ...Uzak deil Yakınımsın.... Hayaller hep Yalan olur. . Hayalde deil CaNıMdAsIN ...
*** GeÇiCi HeVeS DeĞiL HaKeDeNe NeFeS oLuRuM ...
*** Ölüm geldiği ZaMan yanıma gelme.. Ben AzRAiL lede HeSaP KiTaP yApArIM..
***Uçurumun Kenarında olsan dahi.. Sırf hayata GıCıKLık olsun die Gülümse..
*** Bu Aralar Ot takılıorum . İsteyen ezip geçer , isteyen sarıp içer ;
***Sevme seviL , Aldanma AldaT , Öpmeye kalkıŞırsa ToKaDı PaTLaT
***Seni unutmak için and içtim.. gözlerin geldi aklıma vazgeçtim ..
*** neden erkekler sahip olamıyacağı kızlarım peşinden koşar ?? tıpkı köpeklerin kullanamayacağı arabaların peşinden koşması gibi

***sen benim farkımı farketmedin yaa ,, farketsende farketmez artık.. benim farkımı farkedenler senden çok farklılar ..

***bir zamanlar ardından bakar bakar ağlardım . şimdi yüzüne bile bakmam . bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım . şimdi Şrfsz im kibrit bile çakmam...

*** o masum bakışın altında, şeytanlığını göremedim . . seviyorum dediğinde yalanı farkedemedim .. nasıl da inanmışım sana ömrümü harcadım yoluna , şimdi senden ne kaldı bana , şrfszliğinden başka.

*** bir daha ayrılık yok dedin, inanmıştım sözüne senin kocaman bir yalanmış sevgin şrfsiz çıktın sen sevgilim..

*** geceler uzun ve yanlız , yoksun sabaha kadar . düşümde bile günahkarsın , bunu kim hayra yorar...

*** ardımdan deli diyorlar belkide yalan değil , yanımda bile uzaksın nasıl dayansın gönül..

***neden kıydın bana gözümün nuru .. dualarım senin bedduan benim bir tek sana yandım böyle bil bunu . cennet senin olsun cehennem benim..

***aramızı kimler açtı bilemem sana ne zalim nede nankör diyemem ayağına düştüm geri dönemem tahtın senin olsun zindanın benim...

*** aşkıma doysanda sana doyamam , kendime kıyarım sana kıyamam , yerden yere vursan küsüp darılmam , sevgin senin olsun acılar benim...

***acıların ortasında kaldım , çok yalnızım çok bunaldım, ağlarım diye sevinsen de , gülerim inadına dön deliyee...

*** kabus dolu günlerin gecelerin olsun, yastığın taştan , yatağın toprak, derdinin dermanı ecel olsun. çok seviyordun böyle mi alçak... bırakıp kaçmak sana yakışır ancak . senin bir adın yalancı bir adın alçakk...

*** karşı koyamadığım birsey var sende, resmini gördümde dayanamadım. af dilemesi gerekirken sen , affına sığınan ben oldum işte . yeminler edip bitirdim derken daha önce arayan ben oldum..

*** zalimsin ama lazımsın bana hainsin ama zaafımsın anla .!!!!!

***içimdeki duygu beni öldürecek, bekledim bekliyorum ne zaman dönecek , şimdi sen gidiyorsun ya beni kim sevecek , hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim.

0 yorum: