31 Ocak 2008 Perşembe

Avrupa Yakası

bak msnde bana umursamaz tavırlar yapma kankaa , bilinç altına günah tohumları ekerim!

msnde bana artislik yapma kanka , seni bilinç altında tedirgin ederim.

bana msn de numara yapma kankaaa bilgisayarını virüsle kıstırırım.

bana ayak yapma kanka, bak bilinç altında çekirdek yerim.

neden msn e geldiğin halde çevrimdışı pusuda bekliyorsun kanka ? seni çevrimdışı kıstırırım.

Msnde ifadelerimi görüyormüsün ? kendimi nasıl ifade ettiği idrak ediyormüsün ? bize gelsene...

(titreşimden sonra)Neden dün çevrimdışı oldun ?Neden beni sattın kanka ? bu matkapı görüyor müsün ?(duvara doğru dıııırrrrrrr...)

Bana neden pencerini kapattııın kanka ? yoksa benim ileti penceremi beğenmiyor müsün ?bende discovery yüklü olduğunü bilmiyor müsün ?Anladın sen anladın...

Webcamde arkandaki kimmm? yoksa beni aldatıyormüsün ? arkandakini tenhada kıstırırım.

plus yüklü msne nickimi matkapla yazsam bak tam süper olacak kanka...

Msn de yazıyı bıçakla yazsam tam super olacak kanka...

Sana msnde yazarkene bıçak elimde kalmış, gelsene bize...

Bana Neden cevap yazmiyorsün ? seni tenhada kıstırırım.

Çöpü almaya kapıya geliyorum, Çalıyorum çalıyorum açmıyorsun... Ne Ayak ?

Ne o Bi Sakıncasımı var?

Saçlarını uzatsan süper olcak

Gelsen Tam süper olacak

Ölümüne Kankayiz

Bana niye cevap yazmıyorsun? beni beğenmiyor müsün?

Bi akşam bize gelsene?

Nickimi beğenmiyor müsün?

Msn avatarını benimkisi gibi yapsan Tam süper olacak.

benim titreşimime neden cevap vermedin ? beni sevmiyormusun ?

Hadi msne Akalım.

Anladın Sen Anladın.

Sana yazıyorum yazıyorum cevap yok...Ne Ayak ?

Saçlarını uzatsan süper olcak

sen benim avatarümü begenmüyormüsün?

0 yorum: