31 Ocak 2008 Perşembe

Hasret

Yeter dursun dünya Dönmeye mecalim yok Alıştım sensizliğe Dayanmaya gücüm yok..

ÖLüMüM oLuR SeNiN uZakLaRa qiDiŞiN Ne OLuR iNaN BaNa SeNi ÖLüMünE SevMiŞiM...

$€nin için bæşkæ$ını t€rk€d€n,ßæ$kæ$ı içind€ $€ni t€rk€d€r...

Çaresiz kaLdıqınızda ßiLin ki tek çare yine kendinizsiniz...

DuDakLarım kiLitLi hoşçakaL buqün...

$€иi özL€†iуoя ßu yαqmuяLαя..

seni yazdım bu kaLbe ama bir türLü siLemiyorum...

söyLeyin affetsinLer bir şans daha wersnLer

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

DeqeR ßileNe haK eTTiqi deqeRi weReceksiN faZLasıNı veRiRseN oNu kaybedeR keNdiNi MahfedeRsin....!

iNsaNLar hep biRiLeRiNiN pe$iNdeN ko$aRLaR, ama döNüp de keNdi pe$LeRiNdeN ko$aNLaRa hich ßaKmazLaR....

RuhuMu yeRLeRe seRip hasReT cekTiRende oLsaN, ne a$kıNa bedduaM Nede sana kiNim vaR,deRyada akaR qißi ßinßir deRtLe doLsamda, seNi mah$eRe kadaR sewMeye yemiNim waR. . . !

İLikLeriMdeki seNi sensizlige iLikLiyemedim. . . !

DepRem qißi qiRdiN içiMe, fay haTTı çiZdiN kaLßiMe, eNkaZLaR ßıRakTın üsTümde, arTçılaR haLa dewaM eTmekTe yüReqiMde… ÖzLeNMekTesiN ßiR TaNem 8,4 $iddeTiNde….

ÖLüMü TeSLimALDı HüZüN İçİmDe SeNdeN KaLaN CaM KıRıKLaRı AyNaDa SenSiz HüzüN SeNSiz HiçKiMSe DinDiReMeDi Bu HıçKıRıKLaRı BiRGeCe YaRıSı AnSıZıN GöReCeKSiN KöŞe BaŞıNdA NöBeT TuTuYoRDu HüzüN ÖyLe KoLaY DeĞiLDiR BeNi UnUtMaK HaLa SoKaKLaRıMDaDıR AYaK İzİM..
Msn Nickleri
Sewqiyi qösTeReceKsiN söyLemeK yeTmez,sewqi qözLeriNde oLacaK sözLeriN yeTmez, sewqi heR$eydiR kaLße hapsediLmez, seweceKsiN ßNm qißi ama yüReqiN yeTmez...

ßu a$kıN ßiLeTiNi isTediqiN qißi Kes nasıLsa qidiyoRsuN, biLiyoRum qiT ama aRdıNda aqLayaN ßiR çiFt qöz paRampaRça ßiR yüReK we yıKıLmı$ ßiR daq qöRmeK isTemiyoRsaN çeK siLahı daya sıRTıma TiTReRseM NameRdim seN wuRduN da ßn öLmedimmi. . !

Km Demı$kı SarhosLuk Kotu ß!rsey Dıye Bn Herseyımı AYIKKEN KAYBETTIM!!

ßN çiçeK qißi Ta$ımıyoRum qöqsüMde a$Kı ßen a$Kı qöqsüMde kuR$uN qißi Ta$ıyoRum qeLmi$ dayaNmı$ım demiR kapısıNa sewdaNıN ßeN ya$amıyoR qißi ya$ıyoRum ßeN a$Kı qöqsüMde kuR$uN qißi ta$ıyoRum. . .

ßiR hüzüNdüR aLdı yiNe yüReqimi, qözLerim doLdu aqLadım zamaNsız.. ÇıkmıyoR akLımdaN qözLeriN ! sewqi doLuydu, masum we abaRTısız.. AyrıLıktır ßu ! YaşaNmadıKça biliNmez amaNsız.. Acı çekiyoR bedeNim, döNmek istiyoR saNa, ama Ruhum kaRaRsız . . . !

hayaTTa iKi köR TaNıyoRum; 1.’si seNdeN başkasıNı göRmeyeN ßeN, 2.’si ßeNi göRemeyeN seN. . . !


Ąчиı δεђїѓ∂є иєƒєŝ ĄŁмак вίŁε вαиα чεтίo



вєη∂єη вι ιz кαℓ∂ıуѕα ηє σℓυяѕυη ιι вαк ηαѕιρ ∂єιℓмιş вαηα ∂ιzℓєяιη∂є уαşℓαηмαкк



вαнαяıη∂α αşкıмıη кış уαşαттıη ѕєℓ вαѕтı уüяєğιмι gözуαşℓαяıм υηυтмαк ιѕтє∂ιуѕєм∂є υηυтαмα∂ıм єяιмє∂ вυzℓαяı αкıρ gι∂єη нιѕℓєяιмιη...



кαℓвιм кöтü ѕözℓєяι ∂υумαк ιѕтємισя υηυттυм ∂ємєуℓє нєяşєу вιтмισя ∂ιzιηιη ∂ιвιη∂є σℓмαуı ιѕтισя вυ şєнιя∂є 'ѕαηα αşıк вιяι уαşıσя'...




кαяα ѕєν∂αηℓαη∂ııм нαѕяєтιηℓє уαη∂ııм ¢αη вєηι тєякєтмє∂єη уєтιş ¢єηηєт ѕαу∂ııм göηüℓ уαяαѕı вυ ιℓα¢ı уσктυя ѕєη∂єη gαуяı ∂ιℓвєяιмує∂ι тєρє ∂αя gєℓιя ѕєη gιттιη gι∂єℓι уüzüм güℓмєz σℓ∂υ нα∂ι '∂öη gєяι'


ιѕуαη σℓυя нєя ∂σğαη güη ѕєηѕιzℓιğє υуαηıяıм ѕєη∂єη вαηα ѕση кαℓαη кαяα вι уαѕ αğℓαтαη ηαѕıℓ ѕєνмιşιм αηℓα∂ıммм...



ѕση ѕözüм вєη ѕєηѕιz вυ öмяü 'ιѕтємισσσяυмм'..




anladım anladım bitsin anladım benim deilsin anladım yarim deilsinn....



Msn Nickleri
yok bi sitemim hayatta herşey kısmet soldu gençliim ömrümü aşkla ziyan ettim ağla gönül nasip dielmiş vuslat rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim....




gittin o yerlerde söle huzurdamısın geride kalanların söle farkındamısın atın beni denizlere vermeyin ellerine zaten hasret kalmıştım o deniz gözlerine...

gidipte dönmemeye söle yeminlimisin dönüpte görmemeye dayanabilrmisin ey göklerin yıldızı benim farkımdamısın benden ayrı yaşamaya dayanabilrmisin atın beni denizlere vermeyin ellerine zaten hasret kalmıştım o deniz gözlerine...



gιттιιη вυ уσℓυ ѕєη кєη∂ιη ѕєçтιη вι güη ριşмαη σℓυρтα αяαмα вєηι...



inan artık seni hiç sevmiorum inan artık seni hiç istemiorum o eskidendi artık hepsi bitti sensizde çok ii,ii yaşıoruuuuum

-geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

-Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum…


-BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

-DéTayLAr AynaDir Fark’i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim
Msn Nickleri

-GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm

-Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz

-DağLar oNumDé éğiLirKéN KaYaLaRa YaLVArMamm

-BeN RaPtIm çOk mAnTıK TePtIm hIç dEğIl hEpTiM KoYu kArAmSaR ReNkTiM VeLhAsIl çIfTtEsInDe tEkTiM BiNlErCeSiNeKaRşI YeKtIm...

0 yorum: