23 Ocak 2008 Çarşamba

kamyoncu sozleri

Allah korusun
Akıllı ol evlat!
Alem bana ben sana hasta
Algıda seçiciysem günahım ne?
Alırsın ford, olursun lord.
Alırsın ford, olursun mort.
Anılar da anlamsız
Ankete gerek yok eskiler daha iyi.
Askerin emaneti.
Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza..
Aşk çekenin, yol gidenin.
Aşkın bir sabun ise, köpürt beni pakize
Aramasın artık gözler, o şimdi asker..
Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri
Baba yorgun sen geç.
Baba yorgun !!!
Baba yorgun, dalaşma.
Babalar ağır gider.

Babam sağ olsun.
Baktım araba kıyak, karı da kıyak, dedim ne ayak
Beatnik isen vur saza, Nihilist isen bas gaza"
Ben bi düşüneyim.

Ben ihsan değil hilmiyim,
Ben yaşarken sen cildiracaksin
Beni bir tek sen anladın,sen de yanlış anladın orijinal hemşerim..
Beni sevme sevdiğimi bil yeter.
Benim için ağlama, gözlerinden olursun.
Bi daha sevmek için heves mi bıraktın!"
Bi kızların nazına, bi de ara gazına hastayım.
Bir kavanoz reçel bunlarda geçer
Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.
Bizi kimse çekemedi halatlar koptu.
Bohemia ovası, entel yuvası
Bu acilar bizi yildirir mi sandin?
Bu dünyada herşey paraysa üstü kalsın.
Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarım.
Burnumdaki Piercing kadar yakınsın bana boğaziçili..
Büyüyünce TIR olucam.
Bir sen degil alem hasta
Ceylan gözlüm
Ceketi atarım asfalta yatarım
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim.
Çılgınımsın.

0 yorum: