31 Ocak 2008 Perşembe

ilgi çeken

» " Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?"
» Bir kazan varmış. Bu kazan çok iyi dans ediyormuş, muhteşem kıvırıyormuş. Bu kazana ne denir ? İyi Olan Kazansın...
Msn Nickleri
» Kusura bakma birader, seni birine benzettim. Olabilir, babam çok gezermiş...
» Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
» Aşk bir mesele gel sırtımı kesele.
» Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu.
» Aşk bir havuzdur. İçine aptallar düşer. Beni ittiler
» Bu iş yerinde haftada birgün sigara içmek yasaktır oda bugündür..
» Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi"
» Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela ERKEKLERDEN!!!!!! .
» Aşk dünya sofrasında yenilen en büyük kazıktır
» Dünya bir gündür oda bu gündür
» Adamın birisi donmuş karısıda atlet!
» Ey yükselen yeni esil! İn ulan aşağı!
» Sen ayrı kıyıda, Ben ayrı kıyıda, Aramızda dalgalar var... İyi de ben yüzme bilmem ki!!!
» Ben bu gece bekçilik işini gözüm kapalı yaparım arkadaş..
» İlahi azrail sen insanı öldürürsün..
» Sürat felakettir. ( Kaplumbağa )
» Kadın hakkı diya birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
» Dikkat Dikkat !! 1965 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur! Tüm 1965 yılında kahva içenlere duyurulur: Kurtuldunuz !!!...
» Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
» Otelimizde hamam böceği bulunmaz, Fareler onları temizliyor.
» Bos siselerin degil gecmeyen günlerin sarhosuyum.
» Her başarılı öğrencinin arkasında kopya olabilir.
» Herkez sakız çiğner ama benim gibi patlatamaz.
» Birinciler olmasaydi ikincilerde kazanırdı.
Msn Nickleri
» Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM
» AŞK karşısındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasındaki geçen zamandır.

0 yorum: