31 Ocak 2008 Perşembe

Yalnızlık

*En güzel gece, gündüz olandır. En güçlü sevgi, kaybolmayandır. En mutlu insan, sevgiyi bulandır. En güzel aşk seninle olandır!.

*Sen gelipte pişmanım desen bana ceza ver razıyım cezama desen sana tek bir ceza verirdim seninde benim gibi sevmeni isterdim!

*Sarı giyer güneş olursun, mavi giyer deniz olursun, siyah giyer matem olursun. Kim bilir belki bir gün beyaz giyer benim olursun.

*Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim.
. Yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim.

*Ne olurdu bir yaprağın daha olsa! Bak sevmiyor işte beni hain papatya.

*Ben seni seçtim...Sen benim için yalan dünyadaki tek gerçeksin.

*Utanırım söyleyemem yaşadığım yalnızlığı. Kelimeler yetmiyor ki...bu mu sevda dedikleri?

*Delice seven bendim, terk edip giden sendin. Ardına hiç baktın mı ki? İşte sevgi ismini kazıdığım masallarda heyy bir şişe daha aç. Sevdiğim uzaklarda...

*Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım..

*aşk bir havuzdur içine aptallar düşer. ama beni ittiler !

*aşk bir çay sevgi ise seker bizim gibi garipler cayi sekersiz icer

*Enflasyon düşecekmiş, çekilin altından.

*Zorla güzellik, estetikle olur!

*Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim balık olurdum.

*Sen deprem gibi girdin gönlüme fat hattı çizdin gönlüme enkazlar bıraktın yüreğime enkazlar bıraktın üzerimde kalbimde artçılar devam etmekte özlenmektesin gülüm 8.4 şiddetinde

*Eğer birini unutmak istiyorsan onun adını kumlara yaz sabahleyin dalgaların ve fırtınaların onu sildiğini göreceksin, eğer birini seviyorsan onu kalbine yazki fırtına yada dalga silemesin!

*Geceye inat ağarmakta, ağaca inat dal çoğalmakta, ölüme inat insanlar çoğalmakta, ben sana inat seni sevmekteyim, inat bu ya hepte seveceğim..

*Vur hançeri kalbime kalbim kana bulansın. Yalnız fazla derine inme çünkü orada sen varsın.

*Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanıldılar. Benim ilk ve tek aşkım sendin...öylede kalacaksın!

*Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? BU gözler seni sevdi başkasına bakar mı?

*İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar ama dönüpte hiç kendi peşinden koşanlara bakmazlar.

*Seni ne zaman unutacağımı sorma çünkü ne zaman öleceğimi bilmiorum.

*Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine. Aşığım zannetti beni kendine, halbuki ne bilsin benziyordu gözleri gözlerine...

*Bir meyhane buldum mezarlığın tam karşısında. Eğer bana geri dönecek olursan ya meyhanedeyim ya tam karşısında..
.

*Seni tanımadan önce yalnızlığı, seni tanıdıktan sonra varlığımı, seni sevdikten sonra yaşadığımı, seni kaybettikten sonra öldüğümü anladım..

*Ne seni unutmak için bir çabam var içimde, ne sevdamı körükleyen bir rüzgar. Nede seni görmeden yapabilecek bir yürek..
.

*Hani gözler vardır içine baktıkça yakan, hani kalpler vardır ulaşmaya çalıştıkça heyecanlanan, hani sözler vardır seni anlatmakta aciz kalan ve bir ben var sende sana ulaşamayan.

*Ne zaman ayrılık saati gelse içimdeki güllerin boynu bükük, bir zaman öylece kalırım. Neden sonra gittiğini anlarım, içimde güller ağlar, ben ağlarım..
..

0 yorum: