31 Ocak 2008 Perşembe

Hayat

ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya
éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD….! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!
‘ séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz.
né éL!mdn †u††Lr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwdiLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Lr ßana ßu dünyda mu†LuLq Haramm$ méqéR
.
iStediğimi verin tøzLu rAfLarImdA ge¢mi$im yAnar ßenim gözLerim daLar derin ßenim hisLerim ßöyLedir yerLi yersiz söyLenir sözLerin ßana ßi simgedir i¢imde mimLenir
GençLigimizi yakanLara , Sevdiqimizi eLimizden aLanLara , Kolumuza jilet attıranLara , Kadehi eLimize tutuşturanLara,her Kuytu köşede esrarı cektirip üçlüyü tersten yaktıranLara isYanım aLLah’a degiL Tüm aLLah’sızLara..! Günahkar SokakLarın tövbekar DelikanLısı
İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksın..gerek yok cellada cıkarıldığında darağacına, tabureye sen vuracaksın !
ßëDëñîM |{å®åñ£ı|{£å®Då ø£åñ §ëñ§îZ£îğë ®µ]¬[µM §åñå åî±
NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk . . ..
Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum..
Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLer!
Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..
ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi???
Emek VeR, KuLAK VeR, BiLGİ VeR, BoRÇ VeR; AmA BoS VeRME! İYİYİ ArA, GÜzELİ ArA, DOĞRUYU ArA; AmA KuSUR ArAmA!
Hî¢ VaraMaDIM FarkIña, Dû$ûñMëDîM kî ¥arIñI UZagI ta$I¥aMaDIM, $îMDî ¢ëkî¥øruM îstë kahrIñIYëñî acILar ta$I¥øruM, DûñDë kaLañ gôZ ¥a$LarIñI.MutLuLugu satI¥øruM ZararIña, kaLDIr ûstûMDëñ Par¢aLa¥añ ø ßakI$LarIñi
CeSarE†imiN ßi††iĞi yErdE £SaRe†iM ßa$Lar
Ne iNFazim Ne KRaliçeyim ßuyrun ßurdayımm Alayina isYan KraliNa HoDRi MeyDan ! ßurDa ÇaKaLLaRa YeR Yoq !

H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!

SİZ ß@N@,F@RKLI OLDUĞUM İÇİN GÜLÜYORSUNUZ.. ߀N D€ SİZ€,H€PİNİZ @YNISINIZ Dİ€ GÜLÜYORUM..

yürüsün üstüme gelen gelsin bırakıp ortada giden gitsin olan olmuş diyen sussun vurdum ben bu dünyanın dibine......

Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı

ben mevlana değilim..adam ol öyle gel...!

alem alem olmadı ki biz kraliçe olalım!!!

Giden dönmek isteyecek ßırak Dönsün ne kaybetmiş ßir Daha qörsün ..!!

Ne kaLana qit derim ne gidene kaL.KaLacak oLan yerini gidecek oLan yoLunu beLirLemiştir..!
вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα,тαηıмαуα вιя ѕααт,αηℓαмαуα вιяgüη,ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz...

S£wdamızın adı B£rrak Sonu toprak dön£n aLçak oLSun ..§£nd£n ßæ§kæ§I yæLæn §£nd£n §onræ§I öLüm , §£nd£n qayrI§Ina yokum !

0 yorum: