31 Ocak 2008 Perşembe

Nefret

Bir eski dost gibi hatırla beni bir selam ver yeter zahmet olmazsa unutmuş olsan da eski günleri adımı an yeter zahmet olmazsa..

Seni sordum sokak lambalarına bekleme boşa gelmez dediler boynumu büküp de baktım onlara halime acıyıp zavalli dediler.

Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim birgün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim..

Güller anlatsın sana olan sevgimi güller anlatsın yanlızlığımı çaresizliğimi yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım güller anlatsın.

Korkma sevgiden çekme ellerini bırak yaşasın yüreğin dizgin yakışmaz dörtnala bozkırlarda kısrağın. Untma Gülün dikeni olmasa hıç bu kadar sevilir miydi..

Kurak çökse de, denizlerine gönlünün inan gözyaşlarımla sulardım seni sonuna değın ömrümün.

Ağlayışım terk edip gidişine değil. Ben sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, senide sensizliğini de alıp gittin.

Beni şair ettin, beni adam ettin, bana yazık oldu.

Aşkımızı istemeyenler bizi çekemeyenler, ayrılın artık diyenler, hey siz! siz kazandınız.!

Bahar gözlerine bakınca dalarım tutamam kendimi ağlarım

Git dediğin yerler mi uzak yoksa sen mi?

Acılarımın prangası vermez ellerimi hüzünlerimin darağacına aştım kendimi.

Seni dün sevmedim dünler bitti seni bügünde sevmeyeceğim bu günlerde bitecek seni yarın seveceğim çünkü bebeğim yarınlar hıç bitmeyecek.

Eller bana kalpsizsin diyor, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar.

Sen desem seni bilir misin, sen diye bir desen çizebilir misin? Bir mesken bulamadım kendime. Büyük aşklar vardır hani bilir misin.?.

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çiziyorum. Seni ne kadarmı özledim? Artık kalbimde bir gökyüzüm var. Çünkü seni seviyorum.

Yıllardır sevgimin öyle çok muhafızı ve düşmanı oldu ki inan bana seninle onları aştı. Ve inanki seni seviyor olmak bile büyük nimet benim için..

Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler, insanlar onu hayatları boyunca ya birkez yada hıç görmezler. Ben gördüm. O da sensin birtanem...

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya Bitanem dünyada kimse böyle sevemez.

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?"

ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!

HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla...!!!vazgeçmez unutma...!!!

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...


eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??.

Cok yardim severimdir, her türlü yardimi kabul ederim...

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder..

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!
Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir.

Bir kadin ya sever, ya da nefret eder; ortasi yoktur.

Kadinlari anlamak kadin olmak kadar zordur..

Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

Kadinlar duygu yüklü bir gemi gibidir denizde dalgar vurdukça etrafa nese saçarlar... Bazende dümdüz deniz üzerinde sessizce kaçarlar...

αн ∂ємєк özєℓ∂ιя...ναн ∂ємєк ιğяєηçтιя...

∂ση'т ƒσяgєт мє ηє σℓυя вєηι тєякєтмє..

кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη

єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...
уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓdı


Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek....Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir

єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓdı.



msn nicklerine defam ediyorumNeveR uNderestimaTe THe PoweR oF StupiD PeopLe iN LarGe GroupS..

TheRe aRe TWo ThingS eNdlesS : The StupiditY oF HumanS anD THe uNiverSe ; BuT I aM NoT SuRe BouT The SeconD oNe.. (A.Einstein)

KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa...!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe "öLümsüZ MehmetçiK" YazacağıM..!

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN...!

aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR..!

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

TıpKı ŞairiN DediĞi GiBi eVlaT, ßiZ Ki uStasıyıZ VataN SevmeniN..!

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM.... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...

öLüM, öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

DerT SofrasındaN ßaL YediK BaŞ VerdiK ßaş eĞmediK..!

0 yorum: