31 Ocak 2008 Perşembe

Özür Sözleri

Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep oluyor. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar ve senden bir kereliğine olsun beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Seni çok seviyorum.


Özür dilerim elini tuttuğum için, özür dilerim gözlerine baktığım için, özür dilerim seni sevdiğim için ve yine özür dilerim seni insan sandığım için...


Senin için yaptıklarımı yazmaya kalksam satırlar yetmez! Senin için düşündüklerimi anlatsam aklın almaz. Bir hata yüzünden böyle herşey bırakıp gidilmez güzelim...

GECEYE INAT SENINLE SABAHLAYACAGIM,GUNES KISKANSIN SENINLE ISINACAGIM,YASTIKLAR AGLASIN GOGSUNDE UYUYACAGIM,BUNDAN SONRA HEP SANA BAGLI KALACAGIM...

SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEK SACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCI GOZLERINE!

Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim...

Ben senin adını ne sahilde ki kumlara yazdım, nede ormandaki ağaçlara kazdım. Ben senin adını gece gündüz kalbimde yaşattım."AŞKIM

Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..

Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olmaktan!!!

*Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN !!!
Zenginbir adam darbir sokaga girmis ayni anda yandan bir filozof gelmis,zengin adam demiski benbir serseri için yoldan çekilmem filozofda demisbençekilirim
*Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm.
Düşlerim vardıgörmekten korktuğum,hislerim vardı söylemektenkorktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdisen varsın kaybetmekten korktuğum
*Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.
Aşık bir insansan mantığını unut, mantıklı bir insansan aşkı unut. Hem aşık hem mantıklıysan kıskanırım seni ben.
*Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur.

0 yorum: