31 Ocak 2008 Perşembe

Manyak

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik

Kızların Gözü Hep Yükseklerde Paralı ----- Erkeklerde,, Bizimse Onlardan Tek Farkımız D€LiKaNLıYıZ İşte!!!

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN


Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım


Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al



gözlerimi açtığımda yerde bir sürü çorap vardı, tanıyamadım benimkileri. sonunda azmettim, kokladım ve buldum

ben hep meşgulüm nedense. doluyum her nedense. ben beni bende kaybettim. nolur bulan bi haber verse ;\

burda çok felsefik bir bir yazı yazdıını düşün. ne sen yorul ne ben yorulim
.

yürü yüreğim gidelim buralardan, bu kız adam olmicak


bir kalem beni anlatabilir. peki beni kaleme kim anlatabilir


SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter! :@


NicK Şuan MeşguL




Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!



qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem



Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye.


●●●∂üηуα вιя єƒѕαηє,нαуαт вιя ∂яαм,уαşαм вιя нüzüη,ѕєνмєк вιя нαтα●●●


Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim?


isyankar sokakların tövbekar delikanlısı..






eğlenmek yada eğlenmemek işte bütün mesele bu


belki yarın ölürüm ozaman son günümü iyi geçirmeliyim

Yeşilova MeRkeZ, KaFasıNa Göre HerKez

Elbet Bir Gün Kazanacaksın ama o Gün Benim Kaybetmek istedığım Gün oLacak


Her son yeni bir başlangıçın habercisidir

Karga bülbülü taklit edeyim derken, ötmeyi unutmuş...

Her kadeh tutuşumda__Bir lokma kaşıgımda,
İstesemde istemesemde_Seni bulurum karşımda



Dudaklarımda kalan kabulsüz bir dilekse..
İstemem sevme beni, sevilmek sensizlikse



hayat b*ktan ama grafikleri güzel


sonunda şans banada güldü ama k*çıyla

En Güzel Gözler Esrarlı Gözler, Esrarlı Gözler Yanlız Sevdiğini Özler

0 yorum: