31 Ocak 2008 Perşembe

Hata nickleri

DüNYaDa 3 ŞeY BiR DaHa GeRi DöNmEz 1-SöYlEnEn SöZ 2-GeÇeN ZaMaN 3- BENNNN...



SeVeNlEr BiLmEz, BaKaNlAr HiSsEtMeZ, aĞlAmAkLa yEtİnİlmEz Ve Benİm GÖnlÜmE kolAyCa GiRiLmEz. GiReNlErSe De ÖlüNcEyE kAdAr SiLiNmEz.!!!

[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] ηєƒяєтє ѕєνgι∂єη ∂αнα çσк güνєηιяιм çüмкü;ηєƒяєтιη ѕαнтєѕι σℓмαz... [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]

Al sana yeni adres. Oturmaya bekleriz dön dolaş mahallesi arabul caddesi zor bulursun apartmanı no:9 Gelsende biz evde yokuz

==>>>>-------------> SeVdİm SeNi SeBePsİz SeVmEdİn BeNi ŞeRefsİz<-------------------<<<<==


Lanet Olsun Sana Hayat
Ne Yapsan Bana Kabahat.

ÖyLé ßir $arkı DinLémék İstiyorumki İntihara Té$ébüs Ettirsin
ÖyLé ßir MutLu OLmak İstiyorumki ßéni Hayata ßağLasın
İmkansız ßi$éymi İstiyorum

Bu acı fazLa gerçek...

Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!.

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm.

En Çok Seni Sevdim Bitanem.Beni Hayata Döndüren Sendin Ama Tekrar Öldürende Sen OLDUN !!!

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...
bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM...!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->

İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN...!!!

Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır!!!

Susuyorum Artık Gerçekten susuyorum...!!!seN konuşsan BiLe BeN diNLemek İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M..!!!.

sen hayatın anlamından vazgeçer misin_?
Benimde senden vazgeçmemi bekLeme...!!

•×• . [D][ê][L][û][« [•x•]

SeNdEkİ BaNa AşIğIm...!!!


bana göre hayat cok bilinmeyenli bi denklem we bn sadece bir kaç bilinmeyeni bulabildim;
x=insanlar,dostluklar hepsi yalan,
y=güven bir kez kazanılıo we bir kere zara gördümü eskisi gibi olmuo,
z=hayatta tek gerçek ölüm.
we ben tek gerçek bilinmeyeni diğer bilinmeyenlere tercih ediyorummmm...


PişmanLıkLarım oLdu zaman zaman...
Bazense keşkeLerLe tükettim saatLeri,
yanLışLarıma tesLim oLdum.

PişmanLıkLarımın en büyüğü ise
" aşktan ".

0 yorum: