31 Ocak 2008 Perşembe

Hazır

İçimin en iç yanı bendeki bir enkaz yığını Seni terk etmenin bile başkaydı tadı!Sana hasretlenmek ztn bana mübahtı.Baksana bu ayrılık ikimize de çok yakıştı..!

''Nsl Değdi Ellerin Onun Ellerine ?GiT! Bir Daha Dönme Geri,İstemem Bundan BöyLe Ellerini..Git...''

Git..Bir daha Dönme Geri,İstemem Bundan Gayri Ellerini ! Git Yollar Snn olsun Yıllar bnm BıRaK BeNi !!!

*pişmanım anam doğduğum güne
,*
*mutlu olmak hakkım olsa bile,*
*bir zalim düşürdü beni bu hale,*
*pişman oldum anam bırakmıyorlar,*
*i**stermiydim soğukta dağlarda yatmayı,*
*anaların yüreğine ateş atmayı,*
*veren kahrolsun elime silahı,*
*bir zalim başından vururum diyor,*
*dönenin sonu ölümdür diyor,*
*ne kadar pişman olursan ol diyor,*.
*dost sandıklarım pusuda yatıyor,*
*kaçmaya çalışırsan namluyu dikiyor,*
*her gece bir zalim nöbet tutuyor,*
*her gün ümidim biraz daha azalıyor,*
*çoğu pişman olmuş bırakamıyor,*
*ölüm soğuktur kaçamıyorlar,*
*her gün üstümden 10 zalim geçiyor,*
*pişmanım anam bırakmıyorlar... *
**
**
*Not: bu şiir 18 yaşındaki bir terörist kızın annesine yazmış olduğu
şiirdir. *

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!

9 Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.

Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..
Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM
.
Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce
Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanýn ölüm oldugunu göstereyim..

0 yorum: