31 Ocak 2008 Perşembe

Bitanem li nickler

çekipte gitmemi istiyorsan giderim !
beni unut git artık sil diyorsan silerim!

bir akşam oturursan ağlarsan gizlice
canını yakar sevda girer kanına sinsice!

mutluluk senin olsun ben acıya alıştım
sevgiler seni bulsun ben nefrete karıştım !

şimdi döneceksen acıyarak bana
ben dönmeyeceğim bu sefer inan bana
boyun eydiğim yeter senin gibi insana
sen insan olmazsın sen alçaksın sevdiğim

hergün seni görünce içim gidiyor benim
inan bana hergünüm zehir geçiyor benim.

sevdikçe sayende günahkar oldum
yaşarken inanki mezara kondum
oysa ne çok sevmiştim nasılda güvenmiştim
bırakıp giden sendin yine ben suçlu oldum

şimdi konuşmuyorsun bakmıyorsun yüzüme
sevdiğimi söylesem inanmassın sözüme
daha ne yapmam lazım girmek için gözüne ??

yakmak için canımı geçiyorsan önümden
eyer sen ölüm isen çok çektim ben ölümden

bana gülüm demiştin eser yokki gülünden....

gerçek aşkı bilmezsin sevmezsin sen diyorsun
ölümüne sevmiştim heralde bilmiyorsun ??

kafamı çok bozulyorlar bu ara yetmedimi hala hep aynı numara=))

bu sözlerden bıktım bunlarla oyalama

bir kerede bari doğruyu söyle şu kahrolası msn de
sen çok uysal olsan bile ben....arkadaş

ölümden dönüş yoktur bilirsin
sen ölümsün dönmeyebilirsin
dönmezsen dönme oğlum kendin bilirsin
o zaman bende ölmeyi denerim

aşkına tutulup gözyaşı döken
sensizliğin acısını yıllarca çeken
heran aşkından boynunu büken
o benim gönlümdür işte gönlüm (L)

tanrım sana sen gibi bir sevgili versin
umuraın sende onu ben gibi seversin
sevdiğin sever sen gibi bir başkasını
sen sevdiğini seversin sevdiğin başkasını

senin için ayrılırken güldü dediler
ettiği yeminlerden döndü dediler doğrumu??

aylar geçecek sürüneceksin
sende beni özleyeceksin.
unutamayacaksın inan
ve yine bana geri döneceksin

iandına yaşa hayatını inadına coşa coşa
git ileriye ama hiç durma koşa koşa

inatlaşma benimle inatlaşma hayatla
inatlaşa inatlaşa geldin zaten dünyaya

sen bu hatayı yapacak kadar küçüldüysen eyer
bende herkezin dilince yücelirim o zaman!!!....

yha koşta gel bana yha düşte gel bana
neredeysen çık gel
yha aşkla gel bana yha yaşla gel bana
nasıl gelirsen gel


sen hiç bensiz dışarı çıkarmısın?
güzelleri kafana takarmısın ??
ben senin hani bitanen oldum yha=).

0 yorum: