31 Ocak 2008 Perşembe

Sevda

σѕт вαzєη мιηιк вιя кυş вαzєη ναя σℓмαуαη ѕєνgιℓι,кιмι zαмαη ѕαкѕι∂α вιя çιçєктιя, αмα αѕιℓ ∂σѕт ѕєηι ѕєη∂єη çσк ѕєνєη∂ιя


Bir zamanLar neŞem varDI... Hayata güLen gözLerim , GüzeL konuŞan DiLim , HerkeSe SevgiyLe yakLaşan bir kaLbim varDI !.. Ama şimDi ne neŞem, Ne güLen gözLerim, Ne SevgiyLe yakLaŞan kaLbim var !.. YanLIzCa agIr SözLerim , NefretLe bakan gözLerim , Kin DoLu bir yüregim var!

İLkiNDe BaŞaRaMaDıYSaN BiR DAha DeNe!..SoNRa BiR DaHa..BiR DaHa... SoNRa VaZGeÇ SaLaKLıĞın ALeMi YoK.

sQzLerin Buyuk Yuregin Kucuk.. yanLi$Larin CQk DQgRuLarin yQk .. Kendine GQre sansLisin Bana GQRe ZavaLLisin!

Ben senın ılkokul yıllarımda sık sık yere dusurdugun kursun kalemın gıbıyım! Dıstan bakıldıgında sapasaglam, ama ıcı paramparca...


şimdi gitmek zamanı belki geride yaşanmış yada yarım kalmş anları bırakark...

Bedeli Be$ Para Etmiyor A$kın,İ$ime
Gelmedimi Çeker Giderim, Yeni Gelenlere
Fedadır A$kım, Bilirim Kendimi Ben Kolay
Severim..

sİL göZüNün YaLnızLıkLaRıNI O aN FıSıLdA dUvaRLaRa AdImı

ßénî øLdûrméyên âcî,ßénî Gû¢Léndîrîrir

çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar onlar da senin gibi çok
tatlıydılar ama; canımı yakardılar acıtırdılar ...

? Beş PaRa eDeR mi VarLığın ?
Ki YokLuğun BeNi AcıtSın
ALem EğiLsin ÖnünDe, Ben EğiLmem...

' $ ==» ρяєη¢єѕѕ вєηιм !!!

Yoldan biri geçti demin, Alayla bakıp serseri dedin, Bu kadar gururlu olma, O geçen serseri senin, Bir zamanlar ki sevdiğin, Bir düşün hak verirsin, O serseri dediğin, SENin ESERİN.


Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..


Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...


Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..


Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!


Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?


Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...


Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...


Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.


Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.


Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz, beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak, bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !


Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.

Kis bahari özler bende seni,Toprak suya hasret bende sana, Acimasiz bir dünya herseyi yalan,Sevgisiz bir hayat mecburuz buna.


Simdi sensizligin uçurumlarindayim. Girdaplarindayim yalnizligimin. Yoklugun kaygi... özlemlerindeyim. Yüregimin seninle oldugu heryerdeyim.


Askina Tutulup Göz Yasi Döken Sensizligin Acisini Yillarca çeken Her an Askindan Boynunu Büken O benim Gönlümdür Iste Gönlüm


(l) SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa
SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin? (l)

Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar
düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.

Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.


Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_Gitsed e_Ben_Seni_Unutamam°

***Bir Kulunu Cok Sevdim O Beni Hic Sevmiyor Kalbimi Ona Verdim Artik Geri
Vermiyor ***

*Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir*

0 yorum: