23 Ocak 2008 Çarşamba

kamyon yazıları

Doğma bebek şoför olursun
Duanla mı yaşadım ki, bedduan ile öleceğim?
Dünyalar kadar sevmek buysa bırak kalsın
Dünyayla nişanlı, ölümle sözlüyüm
Düzde geçme beni, yokuşta mahçup ederim seni.
Dünya dikenli bir hayat sevende mi kabahat.
Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok yaklaşmışsın demektir.
Eğer kalbinde yer yoksa güzelim, farketmez ben ayaktada giderim.
Ela gözlümün nazına, hastayım fordun aragazına.
Entelim ama para bende
Esrarlı gözler
Esmerin nazına, ford'un aragazına...
Freud da sollardı.
Gidişime yollar, duruşuma kızlar hasta!
Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim.
Gözlerin güzel ama, bakmasını bilmiyorsun.
Hak edeni hayatıma hak etmeyenin hayatına sokarım.
Hatalıyım , sıkıyosa ara
Hatalıysam, aramızda kalsın.
Hatalıysam lütfen IP:212.78.34.212
Hatalıysam lütfen ....@hotmail.com
Hatalıysam plakamı yaz 2222 ye gönder
Hatalıysam yüz yüze görüşelim
Hataylıysan lütfen ara
Herkes sevdiği kızı alsın
Hostes aranıyor .

İstanbul Ankara 4 saat, sana sevgim 24 saat
İstedim vermediler, sen şoförsün dediler...
Kamyoncu dediler kiz vermediler.
Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.
Kısmetse dönerim
Kız dediğin taktın mı kola yakışmalı, çaktın mı duvara yapışmalı!
Kızın gülüşüne, kışın güneşine aldanma
Kolla beni şerit değiştiriyorum
Korkuyorsun, garanticisin!
Kurbanda koç, asfaltta dodge
Kuzu kurdun yollar ford'un!!
Kuleyle kavgalı çilekeş pilot!
Maşallah de.

0 yorum: