22 Ocak 2008 Salı

Aşk Nickleri 5

ğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanlız Seni SEVDİM ...

Bana '' Seni Seviyorum '' diye yalanda söylesen, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..

Yanlızların adamıyım uyku yok gözlerimde. Yanlızların adamıyım başkası yok gözümde. Yanlızların adamı seni düşünüyor her gece.

Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!

YAPRAKLAR DOKULUR,GULLER SOLABILIR,SENI HERKES UNUTABILIR,BEN ASLA!

sana gelemediğim gün,bilki öldüğüm gündür....!!!

akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğime,varsın deli desinler,dünyalar benim olsun..

Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez.

Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim
sonsuzdur, ancak mezarda biter.

0 yorum: