19 Ocak 2008 Cumartesi

Birbirinden Degisik Yeni Msn Nickleri

Bir gün güneşe buz ile adını yazan birisi olursa bilki seni benden daha çok seviyor.

Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri. Sevdiğim insanlar da ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri. Çok sevdiğim insanlar da ikiye ayrılır. SEN ve diğerleri.

Gözlerinden süzülen bir damla yaş olmak isterdim. gözlerinden doğup, yanaklarından süzülüp, dudaklarında ölmek için...

Bu gül sana vereceğim son hediyem malesef ben sana bu gülü verecek kadar alçağım; ama yine biliyorum ki sen bu gülü alacak kadar alçak gönüllüsün.

Yüreğimdeki tüm çiçekleri sana kopardım, sana topladım, güneşi odama aldım, rüzgardan şarkılar yaptım. Bir seni söyledim sonra şarkıları...

Sen herzaman nerede olursam olayım ne düşünürsem düşünüyüm her an kalbimdesin seni ne kadar sevdiğimi kelimeler ile anlatamam ama şunu bil : Seni Seviyorum

Düşünüyorum da, düşüncelerin en güzeli, senin beni düşünüp düşünmediğını düşünürken, düşündüğünü düşünmek olsa gerek diye düşünüyorum.

Çok çekti yüreğimiz hep olsun dedik. Ama kalbimizdeki sevdayı biz yenemedik. Hep beraberliğimizde uzak durup içımizi yedik. Sevdayı böyle mi bildik biz...

Sen var ya sen sigaram gibisin dumanı saçların alevi gözlerin yanlız bir fark var ben sigara yaktıkça sen beni yakıyorsun.

Bir pınarsın içilen ama hıç kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, özlenen sen, özleyen sen, özleten sen. Varken doyulmayansın, yokken dayanılmayansın.

Bir telefon bekliyorum 'sevgilim' diye başlayan 'seni seviyorum' diye biten bir telefon bekliyorum dün gelmesi gereken bügün hala gelmeyen.

Gözlerine bakınca dalar giderim uzaklara. Uzaklara bir yere yalnız ikimizin yaşadığı doyasıya kanmak isterim sana. Sana aşığım bebek kokulu yarim.


yeni msn nickleri

0 yorum: