19 Ocak 2008 Cumartesi

Delikanli Msn Nickleri

Gülüşüne bir kurşun sıksada ölüm unutmaki umuda kurşun işlemez gülüm

Sen Bnm Farkımı Fark Edemedn!Ama Artk Fark etsende Fark etmez!Çünkü bnm farkımı fark edenler sendn çok FarkLı.

Eğer bir gün grurunu yenip,bana geri dönmek istersen sakın dönme,çünkü senin grurunun bittiği yerde benim grurum başlar


Yetimim sensiz,yurtsuz yersiz..Dilerim BENSİZ anLayacaksın!! öLürüm yoLuna,öLürüm yoLuna SoNuM OLaCaKsIn...!Günahı Boynuna,Onun Koynuna Ne ZaMan DoYaCaKsIn??

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim !

Benim için giden gider, gittiği gün biter!.Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla...!


SeNi GöRDüĞüM GüNü, SeVDiĞiMi uNuTSaM... BiR BaŞKa DüNYa BuLSaM, iÇiNDe SeN oLMaSaN
Sensizlik acı ölümdende,bu ölü hayatı aradı sende!Artık öldü sevsende,sevmesende....
AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim...Komik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn!!

GÖZN KMİ GÖRMK İSTYRSA KALBNİN DERİNLİĞNDE KMİN ADI WRSA,KULĞINDA KİMN SSİ ÇINLIYRSA MELEKLR HR GECNİN SABHINDA SNİ ONA BAĞIŞLASN.

0 yorum: