23 Ocak 2008 Çarşamba

Duygusal

- sArIgAZiLiN hAlİ bAşKa SaRıGaZiLi DoYmAz AşKa BiRdE sEvDiĞi vArSa sArIgAzİlİ ÖLmEz AsLa..!!!
- BiR çIğLıKtI yAlNıZlIğım HePiNiZ sAğIrInIz..
kArAkOL meRkEz FaRkEtMeZ sArIgAzİ çOcUğU aFfFeTmEz AsIlIr bAşLaR ÇaTıLıR KaŞlAr eN gÜzEl aŞkLaR Bu SeMmTe BaŞLaR..
-KaHrEtMiŞiM hAyAtImA hErGüN iÇiYoRuM sEvİlMedEn SeVmEnİn cEfAsInI ÇeKiYoRuM..!!
-KaLbİmE gÖmDüM kEfEnSiZ öLüLeRiMi..!!
-aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LambaLarı Kısın aLın GötüRün BüTün umutLarımı Kaderim DünYada KaLsın...okuSun öLüm FeRmanımı SaVcı TopLansın üÇ BeŞ dosT oN YaBaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı...BeNi HayaLLeRimin BiTTiği YerDe aSın..
- TeK tEseLLiM KaDeHtİr BaŞkA bİrŞeY iStEmEz RaKı ŞaRaP olSuN fArKeTmEz
-KöR olSuN bU aŞkIn GöZü KöR olSuN Bu sEvDa OyUnU aRtIk sOn BuLsUN vEfAsIz SeVgİlİ seN kUlSuN aRyIpTa bEnİmİ BuLdUN sAdECe.!!
-19 YaŞıMdA GiRSeM kArA toPrAğA sEvGiLiM sEn AğLaRmIsIn DöNsE yÜZüM kArA tOpRaĞa sEvGiLiM bAşKaSıNa GöNüLK bAğLaRmIsIn
-seVgİmE iHaNeT eDeN sEvGiLiYi KuRşUnA dİzErKeN tİtReRsE eLiM o TiTrEyEn ELLeRiMi KesmEssEm NaMeRdİm..!!
- gÜLLeR iÇiNdE gEçSeDe ÖmRüM sEnİn ÜsTüNe GüL kOKLaMaM gÜlÜm eĞeR SeNi kOkLaMaKsA öLüM sEn BunA dEğErSiN bE gÜlÜm..
-fArKEtMeZ gÜzEl YüReKtEn SeVeNe HeR yOl PARİS..
-DEğEr vErDiĞiN İnSaN sAnA dEğEr vErMiYoRsA BıRaK kEnDi DeĞeRiYlE KalSın
-gİdEn GiTmİşİtİr gİttİğİ GüN bİtMiŞiTir. bİz GiDeNi dEğİl GiDeN bİzİ KaYbEtMiŞiTİr..
-!!!...υğяαşмα вαвα уσяgυη...!!!
-ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer
-Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!
-Ağlamak çocuklara affetmek Allah'a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem.
-Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini .......
-GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..
-karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi
-ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..
-o KıZ ßeNi aŞaR ÇünKü YASAK KELIME DelikanLı aDaM ManitasızDa YaşaR
-ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.
-'ÇoBaN oLuR KoYuN GüDeRiZ,KaFaMıZ BoZuLuR EsRaR iÇeRiZ,BuNaLıMa GiReR JiLeT ÇeKeRiZ...''sArIgAzİLİyİz''öLüMüNe SeVeRiZ
-____####_____♥♥♥____#####__ ♥
___######____ ♥ ____######__ ♥
__######################__ ♥
_#######################__ ♥
_#######################__ ♥ Karanlik cökünce, sokagimiza,
_#######################__ ♥ Kösede ben varim, Unutamazsin,
__#####################__ ♥ O Mutlu Günler, hep gelir aklina,
___####################__ ♥ Sen beni ömrünce, UNUTAMAZSIN.!!!!
____##################__ ♥
______###############__ ♥ Mektuplari yirtip, attin diyelim,
________############__ ♥ Resimleri yirtip, yaktin diyelim,
__________#########__ ♥ Bir mazi var olup, nasil silelim,
____________#######__ ♥ Sen beni ömrünce, UNUTAMAZSIN.!!!!!
______________#####__ ♥
________________####__ ♥ Ah edip adini, her anisimda,
__________________###__ ♥ Bir asik misali, hep yanisim da,
____________________##__ ♥ Bir hayal olurum, yanibasinda,
______________________#__ ♥ Sen beni ömrünce UNUTAMAZSINNN.!!!!!!
-'Kız MiLLeti Neyden Ho$LanIr ? Hem PiSkopaT OLcan Hem BiLqiLi. TaktInmI KoLuna YakI$acak. Kodunmu Duvara YapI$acak. Kız MiLLetinin Sözünü DinLeyecen AmA Yerine QetirmeyeCen. RomanTik OLcan Mum I$Inda TokaTLIyaCaN.!'
-ßiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. Biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi. Satmayiz 10 kurus icin bize.., bize hakki olan sevenler
-BiLİR MiSiN? <<



Tam sInIrdan kaçarken vurulmak nedir bilir misin?
Nöbetçiler ha gördü, ha görecek
Parmaklarının ucu dikenli tellere değdi değecek...
Ama... Bir adım daha atamazsın.
Uzanıp tutamazsın;
Göz pınarlarında donup kalır hayallerin
Planların, kaçışın, kurtuluşun
Ve deler sevgi dolu yüreğini
Sevgi bilmeyen bir kurşun.

Bir okyanus da boğulmak nedir bilir misin?
Batan bir gemiye el sallayamamak,
Oturup ağlayamamak,
Birkaç kulaç ötedeki
Bir tahta parçasını tutamamak,
Nedir bilir misin?

Sevmek nedir bilir misin?
Bir şeyler tutuşur yüreğinde kıpır kıpır
Bütün benliğini sarar, ısıtır.
Her gülüşte yeniden doğarsın
Ve bin kere ölürsün her iç çekişte
Nasıl anlatsam bilmem ki.
Yani "sevmek" işte.
Msn Nickleri
Duymak nedir bilir misin?
Duymak, ama anlatamamak
Çemberini kıramamak kelimelerin.
Tam dilinin ucuna gelmişken söyleyememek
"Seviyorum" diyememek
Yani ölümü yaşamak nedir bilir misin...

0 yorum: