19 Ocak 2008 Cumartesi

En Damar Msn Nickleri

Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.


Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın.!

*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.


*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim.!


*Ağlamak çocuklara affetmek Allah'a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem.


*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM"


*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!



*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun.!


*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!


*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez.!


*Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin.!


*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sana..


*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.


en damar msn nickleri

0 yorum: