18 Ocak 2008 Cuma

Fenerbahce Nickleri

Fenerbahçe kanarya taraftarları için hazırlanmış birbirinden güzel msn nicklerini burada bulabilirsiniz.» senin neyine vuruldum biliyormusun, o sahaya çıkarken , taraftarı selamlarken, herkesin sana hayranlıkla bakmasına. kısacası senin asaletine vuruldum fenerbahçem!!

» ne laylay cım cıng cong, ne hamsı, ne de ala karga. sampıyonsun bu sene sanlı kanarya!

» ne okulu bitirmek, ne bir genç kızı sevmek, sen büyük dileğim seni çampiyon görmek..

» bir fenerli 10 beşiktaşlı, 20 trabzonlu ve bütün cümbomlulara bedeldir.

» itina ile aslan terbiye edilir. başvuru : herhangi bir fenerbahçeli.....

» kalpleri fetheden renkler, yaşa fenerbahçe! türk'^ün kalbi seninle atar, yaşa fenerbahçe! mazinde bir tarih yatar, yaşa fenerbahçe! ne mutlu seni sevene, yaşa fenerbahçe!

» fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir. sevdiğini bırakmaz, sevmediğinin de yüzüne bakmaz.

» ne sinema, ne tiyatro, nede istanbul'da bir gece. en büyük eğlence fenerbahce.

» 1907 de dogdu askımız, sarı-lacıvert renklerı oldu sarkımız, sporun her dalında bızım sanımız, hıc bıtmedı-bıtmeyecek bızım askımız!! catlayın cımbomlular bu yıl fener sampıyoooooonnnnnnnnn! .

» fenerbahçe sen çok yaşa canım feda olsun sana. hiçbirşeye değişilmez senin sevgin bu dünyada. lalalaylaylay...

» canlar, yılmazlar, lefterler geldı, cemıl, zıya, selçuk, alparslan, osman oğuz, aykut, rıdvan, engın ve nıcelerı! bıtmez fener efsanelerı! !

» maç yaparken sahada sarı kanaryalar, rakıp takıma krampon toplatırlar! sıkı dur karşı defans! fener gelıyor, şut ve goool ağları delıyor!

» bu sene son olmalı, arkası olmamalı söyletme artık fener acı hasret şarksını.

» fener dedınız söndünüz, aslan dedınız kaçtınız, hamsıydınız yendınız, kartal oldunuz, şampıyonsunuz!!

» 1905 te dogdu askımız , sarı kırmızı akar kanımız, cımbombom feda olsun sana canımız olene kadar hep senın yanındayız

» güzeller içinden bir seni seçtim... kalbimi sana.. ben sana verdim.. bu alemde kral sensin fenerbahçe. şampiyonlun için saldır fenerbahçe

» siz orada kalıp daha fazla mı öpülmek istiyorsunuz ? ) saygı duyarız..

» fenerim benim fenerim benim allahını seveyim canımı vereyim uğrunda öleyim fenerim benim

» sarı lacivert rengimiz şanpiyonluk hedefimiz hiç bir şeye değişmeyiz çünkü çünkü çünkü çünkü çünkü fenerbahçeliyiz

» bir gün herkes galatasaraylı olacak kötü yola düşecek aklı başlına gelecek 364 gün fenerbahçe'ye geçecek

» senin sevgin erişilmez, hiçbirşeye benzemez, hiçbir takım ölümüne desteklenmez. tek sözcük herşeye değer ; fenerbahçe

» ey şanlı fenerbahçe o sahaya çıktığında rakip takımın oyuncuları eli ayağına dolaşır. dolaştığındada başlarlar bağırmaya beni çöz diye

» galatasaraylılar vakit kaybetmeden fenerbahçeye geçin yoksa son pişmanlık fayda etmez...

» sarını yanına lacivert koydum, yıllardır ben senin esirin oldum yağmurdada çamurdada yanında oldum, fenerbahçe sen bizim herşeyimizsin eğlenelim arkadaşlar fener geliyor, kadıköyde bugece bayram oluyor, şampiyonluk bizimdir, alem geliyor, kaldırın bayrakları efsane dönüyor.

» dünyada iki türlü insan topluluğu vardır. biri fenerbahçeliler diğeri ise fenerbahçeli olduğunu bilmeyenler..

» hayatımdaki herşey yalan , tek gerçek sensin fenerbahçem ...

» atam izindeyiz bizde fenerbahcelıyız

0 yorum: