22 Ocak 2008 Salı

Guzel Nickler

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR ...

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

Unut dediler , unuttum. Ama seni değil, unut diyenleri .

ist.ankara uçakla dört saat,severim seni 24 saat

Kır Kalbimi Gönlün Olsun,Al Herşeyi Gözün Doysun,Şimdi Başka Kollardayım,Bu Da Sana Kapak Olsun

Seni Sevdimde Ne Oldu Tuborg ile Telsim Zengin Oldu

ÇöLüN,SuYa ÖzLeMi,BeNiM SaNa OlaN AşKıMıN YaNıNdA HİÇ KALIR

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığımölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA KARIŞAMAM

Kalbim her dakika hızla çarpardı göğsümün içinde ateş var gibi

Aşıkım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

(ya Yari Dalgali Olmali Deniz)--ya Tam Durulmali , Ya Da Kudurmali,,(yari ümit Vermemeli Sevgiliye)-- Ya Adam Gibi Sevmeli , Yada çekip Gitmeli...

Eğer beni bu BİLGİSAYARDA, bu KOLTUKTA, bu şehirde b
ulamazsan,
Sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

0 yorum: