18 Ocak 2008 Cuma

Hiphop Sözleri

Gözlerin gözlerin büyüledi benı

Kalbim anlamanı buldu sevgilim

Her gece dilegimde sen vardın

Odamın sessizligi korkutuyor benı

Karanlığıma bir adım daha atıyorum

Göz yasımı dindiremıyorum

Hayelin göz yasımı siliyor

Ellerini hissedemıyorum

Kahroluyorum

Aglıyorum

Kalbimi gökyuzune actım sevgilim

Gözlerin prıltısnı yıldızlarda aradım

Onlarda caresiz

Onlarda sessiz


Kalbime baktıgımda anlamını bulamadıgım sözlerin

Cevappsız kaldıgımda aradıgım gözlerin

Issız sis dolu yas dolu merhametten uzak yanımda olan hisslerin

Bosluga düştügümde hayellerimde ellerin

Salıncaklarda sallanırım nerdeyım zincirler emanetin

İyanetim kaderim sessizlige gomulurum nerlerdesın


Hayat kimine göre güzel kimene göre kotu

Hayat senınle güzel

Kotlulugum sensiz gecen gunler

Bos bakıslı geceler

Sessiz haykırışlar yüregimde yankılanır

Penceremde ay ışığı

İçimde sensizligin acısı

Belki bir sigara indirir bu sancıyı

Gözleriden ayrıldıdıgımda attıgım her sigara

Caresizligimle ararsam yıldızlarda seni

Gecerse onune bır bulut

0 yorum: