21 Ocak 2008 Pazartesi

Komik Msn Nickleri

Sınava kopyasız girmek, savaşa silahsız girmek gibidir.

Love: aşk, Lavuk: aşık

Aşk bir sudur. İç iç kudur.

Büyük jetona para verme, küçükten al besle büyüt.

Yangın dolabını açma yoksa YANG kızar.

Birgün adam gidiyormus, çukura düsmüs ölmüş. Çünkü adam körmüs.

Alkol yavaş yavaş öldürür. cevap: Kimin acelesi var?

Bu yazıyı FARKEDERSEN, FARKEDECEKSIN ki bu yazıyı FARKETMEN ya da FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ. Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME.

Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERİM.

KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

Eskiden zamPARA'ydım. Kriz geldi zamSEFİL oldum.

Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç

COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLERI KABUL EDERIM

SUDAN UCUZ cep telefonu alıp, ATEŞ PAHASI faturalar ödüyoruz.

Bütün umutlarım suya düştü.Ama boğulmadılar. Çünkü onlara yüzme öğretmiştim.

AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR

Kim vurduya gittim,birazdan gelicem.

Bizi çekemediler, halat koptu.

Sıfır alınca üzülme hayat zaten boş.

Hayata çift sıfırdan başlayın, tuvalet bekçliği neden olmasın.

Sonsuz ucuzluk istiyorsanız uzaya gidin.

Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.

Dolar yine fırlamış. O ne fırlamadır siz bilemezsiniz.


Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.

Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.

Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.

Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.

Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

Ask elmayi yemekle baslar, ayvayi yemekle biter.

Kizlar artik beyaz yatli prenslerini bekliyorlar.

Asik olup izdirap cekecegime, nezle olup burnumu cekerim.

Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni sevecegim

Askimizin suya dusecegini bilseydim balik olurdum.

Fazla mendiliniz varmi, asik olmusumda!

ASika bagdat sorulmaz, aninda korkup tuyer.

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur?

Ask bir otomobil gibidir yedek parcalari surekli degisir.

Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum. Gece olunca uyuyamiyorum cunku açım.

Zıııırrr....!!!
Kim O..!!!
- Aşk.....!!!
Defol...!!!
- Neden...!!!
Ders Çalışıyorum...!!!

0 yorum: