22 Ocak 2008 Salı

Komik Nickler çok komik nikler

AmasYaLEE
Sonunda_Tezkereyi_Aldim
ZiçiRTmA
KerTeMEyeN_KeLe
KörtiK
Baymakli_Dondurma
debelenen hamam böcei
devlet _bize_yardim_etsin
üzüm_yerken_boguluyodum
ortaya_yanarli_dönerli_bisheyler
erkek_adam_nick_mick_anlamaz
anne_yemekte_ne var
istedigimiz_sorudan_baslayabilirmiyiz
sersem_kertenkele
karamurat_benim_hayir_benim
essek_gozlu_sevgilim
pilipis_marka_televizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi_yiyen_satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGuleninOsurukKadarAkliYoktur
Sev_Beni_Seveyim_Seni
Herbokolog
Nick_mick_yok
Nickimi_Kaybettim
Nicksiz
Hasnicktir
ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayi_yemis_dusler
bi de chuQ var.. kisayiz ya ondan
aysecigin_alpellaya_doydugu_an
hepööleolurzaten
ankaraliyim_disaridanda_kabul_23m
salatanin_icindeki_böcük
atla gel

0 yorum: