18 Ocak 2008 Cuma

Kopartan Msn Sozleri

Sen sen ol, kapi onunde ask yapma! Askin gozu kordur ama onunsuki asla!

Erkekler neden evlenemiyecekleri kaninin pesinden kosarlar? Kopeklerin kullanamayacaklari otomobillerin pesinden kosmalari gibi.

Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin.

Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.

Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz pes...

Kalbimde yasiyorsun ama kirani vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kisa zamanda onunla evlenmezsen seni kapi disari edecekmis.

Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum. Gece olunca uyuyamiyorum cunku acim.

Eline almis bir cicek sevecek sevmeyecek. Ah, koca sersem cicek nerden bilecek.

Deprem gibi girdin gonlume, fay hatti cizdin beynime, enkalar biraktin kalbimde, artcilar hala devam etmekte.

Ask elmayi yemekle baslar, ayvayi yemekle biter.

0 yorum: