23 Ocak 2008 Çarşamba

msn nickleri

hiç yokmuşsın gibi unutulursun
Ya bir dakika bile çıkmazsın akıldan

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

Doğan güneşi bana doğsa, her mutluluk beni bulsa,
Bütün dünya benim olsa sensiz hayat yaşanmıyor


Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi,
Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı,
Sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni…

Şu an hayatta olmamın çok güzel bir nedeni var,
Bu nedende yüreğimdeki sensin.

Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,
Biri için dünyalar kadar önemlisin.

Ben, seni, gözlerimi kapattığımda değil,
Gözlerimi açtığımda görmek isterim…

Sevdiğinin gözyaşları sahile vurduğu zaman ,
Sahilin atacağı imza SENİ SEVİYORUM olacak bitanem..

Kuyruklu yıldızlar vardır;
Yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya…
İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç…
Ben gördüm o da sensin Bitanem…

0 yorum: